2017年4月1日 星期六

瘦身之路(1)

食個排毒套餐 5日減5KG 實左係好吸引~~~
辛苦忍5日的成果非常吸引
但經過我30年的減肥經驗......咁快速的減去....只會更快速的反彈

講真...正常開始食野後......就一日一磅咁返黎啦....... (老朋友們...我地幾時可以絕交呀)

到復食第5日 回了5磅.....都好...唔係彈左10KG........

咁要搵下有咩新方法啦!!!!!!

宇宙又再聽到我的呼 係~~~又係YOUNG LIVING

呢個時候瘦身系列出左新野~~~ 講明係消脂 同加快代謝率

係...又要講少少野....之前減咁多..個脂肪率只係減得好少.......

即試!! 2個月為一個療程!! 同時開始用YOUNG LIVING的蛋白粉做代餐

古古力味好好味~~~ 因為返工叫外賣太油 又因為生機飲食令我唔想再食生野

咁每日的早午餐都用蛋白粉代替 仲會配生果食 (生果吃到飽)

晚餐自己煮多 唔出街在家就吃素 用蒸蕃薯代替飯

話說加速代謝要增雞 咁就由每日的快步走改為
每晚重量運動 操G肉 練核心G群
每日玩TABATA 3組  
第一個星期好驚喜 輕左1KG  FAT跌左3%
明顯雞肉有實的的~~~~

2個月後BODY FAT TOTAL 減左9%
總減重5KG 成個人係結實左 唔會話好鬆散

黎到呢到 哈哈~~花心的我.....又開始覺得代餐呢件事....唔可以持續發展
係.......杯野....開始飲唔晒..........半杯都想反胃........

.....嗯........要同代餐分手

宇宙好錫我~~每次我有需要 佢就俾我認識新的事物

有JM SHARE 一篇報導 講一個係台灣的斷食營
(我10年無睇過任何報章雜誌)

幾個JM個個都話有興趣 但最後 得3丁友去左~~

距離去斷食營的日子仲有2個月
呢2個月 總唔可以停步嫁~~~
我又認識一樣新的產品

FORDAYS "核酸"

之前一直講我把頭髮就係見證我無新陳代謝的指標
除左咁 我塊面同皮膚 都唔多好
面係中東油田 化咩妝都會俾面油食晒
甩妝甩到好似有好多變形虫係面上
毛孔就仲衰....大到都唔知點講
身體上就成日生粒粒 下爬成日有大毒瘡
(後來知道係因為大腸唔乾淨引起皮膚唔好)

我開頭飲係為把頭髮 同埋皮膚
我係到講就會俾人覺得我講到支野好似好神奇咁
好似好硬SELL野咁
利申:我係會員 我係會員 我係會員

我呢世人最憎傳銷!!! Young living個個月都有野買我都無入會
我試用第一支fordays都係俾貨價去買大支試

我飲左1個星期 就帶埋我媽咪一齊去入會
我入會係抱住一個自己會keep住飲 入會飲抵D 既心態
發生左咩事 令我即刻要沖上去呢?!

半年好似堆草的爛頭髮 飲左3日...佢變得好柔軟 順滑
我平時洗頭未落護髮素前 基本上係唔敢勁初個頭皮
緊餘殘存的頭髮係會打晒交 再折斷
但突然發現 係無改任何習慣的情況下
我唔落護髮素可以好順暢地初到個頭皮係唔係要尖叫先!!!

飲左呢支野一星期面油出少左好多
口好乾 每日都要自動飲好多水
飲左2個星期後毛孔明顯細左
重點"排宿便" 又係屙潺
我諗我條腸真係好差
飲左1個月 我無生長過半年既頭髮
佢重生啦~~~~~ 我係幾咁激動呀!!!!
我幾驚我會成為地中海!!!!!
仲有 之前因為食生無左的m
佢又返黎搵我啦~~~~~

最神奇既係 我成個身體都覺得好似發熱發亮咁~~
做少少運動都覺得D雞肉熱晒~~~

媽咪多年要食安眠藥既習慣都無左啦~~
因為佢話飲左核酸佢好好訓~~~
仲有佢有好多野唔敢食 一食就起敏感
佢手袋長期有幾款藥膏 就知佢有幾敏感
飲左核酸一個月 就到左蟹季
舊時 媽咪最多只可以食半隻 一隻會成面起晒野
其實佢好鍾意食海鮮嫁~~~
佢話為左測試要去食放題 .......佢多年的大解放...
佢一口氣食左6隻.......完全無事
隔多個星期再去 媽咪話 如果今次食完都無事
我就100%相信呢個產品~~
今次更加狂 食左8隻都無事

另一件神奇事 就係發生係我2隻貓貓身上
靚仔B係我既心肝~~ 今年都10歲啦~~
年紀大左 抵抗力就會差 我試核酸前2個星期
仔B大傷風 嚴重到有菌入眼 眼仔都白晒
睇醫生打針食藥都係好唔得晒
到第2個星期眼內仲係有個白烘
食左2星期抗生素 一定要停嫁啦
咁岩核酸到手 俾仔B一齊飲 睇住個烘慢慢消失
飲左5日 成個精神晒~~~
我另一隻貓貓 叫琴姐 係我第一隻貓 今年都16歲啦
過去一年佢已經好少陏動 好多時都係訓,食,去廁所
我毛都生左好多 感覺都好老態
俾仔B飲的同時 都一齊俾埋琴姐飲
都係飲左一個星期左右 覺得佢毛色好令~~
眼仔由長期D眼 宜家變得圓66 好有神
最最最驚喜...佢會跳上跳落 ..出黎玩
成隻貓回春~~~~~
後來我地有研究過 因為貓細隻 核酸發揮效力比較快
我地好多貓貓 狗狗飲左都有好好的效果

我喜歡呢個產品係因為佢唔係單一功效
佢係去修復你成個人 邊到有問題就去邊到修復
又可以變靚又可以變健康 仲可以回春
後來更加深入了解之後
就更加覺得同佢識得太遲
如果佢早3年打入香港市場 我爸爸就唔洗受咁多苦.......
我會主動介紹人去飲係因為我真心覺得呢個產品真係幫到人

因為商品說明條例 我係唔可以講呢個產品可以治療癌症
但從科學既角度去講 唔係公司的自吹自雷
我係睇左由科學家寫的書,講述佢地對核酸研究成果既書籍
遲D再同大家分享

核酸係我瘦身之路上絕對功不可沒~~







 

6 則留言:

  1. 你好,我想問下你的貓貓飲左核酸後身體狀況如何?因為我的狗狗有膀胱瘤,我都想比佢試下飲,希望飲左身體會好啲

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好意思入左斷食營遲左覆
      好好呀 老貓們都回春
      核酸for 腫瘤好好嫁
      我都有幾個朋友的貓貓 分別胃癌 肺癌功效非常好

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. 謝謝你的回覆,我會給她試飲

    回覆刪除
  4. 謝謝你的回覆,我會給她試飲

    回覆刪除