2017年3月31日 星期五

YOUNG LIVLING

其實用油都快3年了
對於食油落肚 坊間都有好多反對的聲音
作為一個用家 有時都會俾一D好進取的Builder 嚇親

利申:我係會食油的 但唔係咩都放入口
仲有我無入會!😆

好感恩 我份人蠢蠢地 但身邊有好多叻人
有從事醫學研究的 仲有 有牌的香薰治療師
網上資訊又咁發達 有唔明白的要多睇 多發問
唔好自己覺得係咁就出黎做代表
搞到明明好好用的產品俾人為左利益而玩爛晒

一開始用油我係為左唔想再食藥
我舊時時常會頭痛 止痛藥由2粒食到後期8粒都止唔到
我腸胃都好差 好經常腸胃炎
成日腸抽筋 一抽就要去打針
仲有傷風感冒時 醫生最愛用的"抗.生.素"
最近大家有無睇過一個報導?!
講香港的醫生同病人 如何濫用抗生素 達到一個危險的水平

我好幸運 3年前的決定 用油代替藥 即係話我已經有3年無食過藥啦~~
慢慢連小病痛都少左 頭痛好耐無黎搵我啦~~~

我發現我需要一次深層次的排毒

上回講到生機飲食我唔可以持續發展
宇宙聽到我的呼喚 young living 一出就斷貨的排毒套裝有貨
5日的排毒套裝 咁呢5日內就只係食呢個set入面的產品
有排毒丸 有個代餐粉 (功效都係排毒用)有2支寧夏紅
每日要食菜 生果 果仁 乳酪
同埋要飲多d水
5日排了5kg毒
夾埋呢5kg 我總共減了10kg
減唔難 點keep住先係最難
日後再詳述

其實呢個都算係我踏上斷食愛好者的頭一步

食呢個set 排毒排得好精彩 排左好多我未見過的東東

潺係占大多數 同埋呢5日劇烈地頭痛

後來我對自然療法認識得越多 就知道我的身體發生咩事

頭痛係排毒反應 未必人人都會頭痛 排毒反應因人而異

潺係咩黎既呢 ?!其實我地大腸內 每日都會有潺產生
就算你一日排便2-3次 潺都會有 更會依附係你大腸內的褶位
(大腸係成風琴狀 整條大腸拉直約有2公里長)
健康的大腸 比較柔軟有彈性 潺會比較積得少d
唔健康的大腸比較硬 褶位深 潺食晒係入面
而呢d潺會日積月慮 被人體吸收 吸收左會係面上或皮膚上反映
會生瘡 色斑 紅 生癬 痕  皮膚粗糙 無名腫毒 就係呢隻啦
或變質 令大腸病變 生息肉

要逆生長 回春 大腸健康扮演好重要的角色







沒有留言:

張貼留言