2017年3月18日 星期六

Long time no see

膠爸離開已經2年了.....
第一年我以放棄自己的心態在活著....
想食咩就去食...想買咩就去買...
想飛就飛~~
咩都唔好理,老子開心了再算!
內心的os就是對自己說 :世事無常...得快樂時且快樂
今朝有酒今朝醉....

經過一年的放縱生活..換來的是肥胖和百病纏身..
死不可怕 被一直折磨而又死唔去 才是最可怕......

在一次歐洲之旅後開始發病

之前一直控制得好好的糖尿病開始出亂子
出現嚴重婦科問題....
更被醫生叫我切除子宮

對於膠爸的離去...我不斷地反思...
醫療上有什麼問題..邊一步行錯左...
希望將來可以幫到有需要的人

去睇好多文章 慢慢地覺得中醫西醫都信唔過

膠媽的情況很差  得了甲狀腺的病
西醫醫左3個月 入院2星期
食左數不盡的"特效藥" 做了8百個檢查
由頭髮絲到腳指尾甲 照到的 照不到的 都照過晒
轉了9個醫生得到12個不同的學名
西醫唔得 轉中醫
天天煎藥 藥就越執越貴
甲狀腺天天長大天天高
我完全對中西醫失去信心

直到我一位朋友用一隻手 + 2個小時
治癒了媽媽快半年都解決不了的被灌名為"慢性甲狀腺發炎"

由當刻起 我決定專心研究各種自然療法

最後我自己 用治癒我媽媽甲狀腺問題的方法去治癒自己


過去的一年 我在我身上實行了很多自然療法的自體實驗

呢一年我試了好多保健的自然療法 健康地減掉了25kg  (係近10年最瘦)

我希望可以係呢個平台總結我的一些經驗 幫到更多人

往後我會慢慢寫返我做過的自然療法 過程 成效

分享試過的好物

心靈的排毒方法


我現在人生的終究目標是:遲生病 快點死 不要做家人的負累

2 則留言: