2017年4月17日 星期一

阿南達瑪迦 - 斷食營


親~ 我回來了~~

這次有好多好多新的知識要同大家分享

應該要分幾個po寫

實在係一個好美妙的體驗

沈老師是一個神人 有雙x-ray 眼
俾老師掃過 完全不用去照野啦
不同的排毒反應 老師都睇得出係咩野排緊出黎
會提供自家製的順勢療法小糖丸去舒緩症狀
如果有特別的病情
老師會用順勢療法 + 瑜珈飲食法去治癒我地

非常舒適的環境 完全係 身,心,靈,的排毒

完全不想錯過任何的課程  很有愛的一個地方

有一對一的打坐課程
原來每個人都有一個獨門的打坐罩門
老師會睇得出你要用邊一種方法先容易進入狀況
一對一地教導同練習~~~~實在係好 ar may sing ~~~

先提一提大家 有重症的病人 快快起行
如有重病可備注有優先取錄權

因為有一對一的健康資詢時間
老師會睇得出你有咩係可以食 有咩係唔可以食
教我地如果靠食療去自癒

這一期有幾個老學員都係患癌後黎尋求治療的~~
而一直都keep得好好~~ 其中一位患胃癌的大哥
已經要進入第5年的觀察期啦~~~~
我地到最後一天分享會時先知大哥係胃癌康復者
完全睇唔出~~ 好感恩 ~~可以有緣份黎到阿南達瑪迦
另有一位係岩岩開左刀切除癌腫瘤黎尋求排毒同治療
睇住佢由半信半疑的心態,到懷著滿意的笑容離開
實在好感動~~~

老師設計的每一個環節都係為我地排毒而設
同我之前去果間有好大分別

今次去5日覺得太少 好想一直住係入面 wakakkakakak

介紹一個阿南達瑪迦最重要既一個元素俾大家認識先

" BaBa Nam Kevalam " 係一句梵文 意思 "永恆的愛無所不在 "

我地每日都會由dada / didi 帶領我地去唱頌
初級靜坐者 會唱頌呢句梵音去進入靜坐
當我地持誦同埋去觀想個意境時,會幫助我地放下無謂既想法,感受到靈性的喜悅.

阿南達瑪珈不是宗教 是一門學術思想
為左呢門學術思想出家的男性叫做dada (意思是親愛的兄長)
女性叫didi(意思是親愛的姐姐)
教範師是指在阿南達瑪迦裡受過特別的訓練與通過考驗,以自己的行為去教導他人,
而且有資格傳授個人靜坐 的瑜伽行者.
教範師大部份是出家人,有少數是在家人.
在阿南達瑪迦內看到身穿橙色制服的就是出家老師
他們將自己奉獻給大家,到世界各地從事社會工作

今次我好幸運 到的第一天  剛好係組織開會
平時只有1,2個注場dada/didi
今次見到好多好多 dada didi
有幸得到一位德國籍的dada 帶領我們這期學生
平時佢係長注外蒙古
呢位dada係一名藝術家 在梵音靜坐部份令我非常享受

勁歌推介
係營中 就係每日聽呢個 好平靜~~





沒有留言:

張貼留言