2017年4月3日 星期一

瘦身之路 2 斷食

終於等到入營的日子啦~~~

透過核酸內的成份幫助 同埋全素的飲食  我keep到無重過呀~~~

fordays dna核酸飲品既甜味係由"稀少糖"到得到
宜家日本有好多瘦身飲品都係用稀少糖
好~~又膠維基上身
「 稀少糖 」為砂糖味的減肥藥1 擁有70%的砂糖甜味2 幾乎沒有熱量3 有助阻止葡萄糖吸收4 抑制飯後血糖值上升並抑制內藏脂肪累積

係咪好開心呢~~~ 糖尿病人士恩物呀~~~

新陳代謝真係好重要~~ 如果無或好低
真係切肉都唔瘦

入營當然要帶埋去飲啦~~~~

係時候報數啦
我最高峰的體重 係135kg (我有265cm高)
入營當日做記錄 係125.8kg
出營當日時係120.4kg

到今日寫呢篇blog時 已經去到105kg啦~~
返到黎香港 我實行一個星期斷食一個星期複食的大計
keep住新陳代謝之餘仲可以keep住瘦
中間仲經歷左一個新年
有呢個成績 實在非常開心
而呢個暫時我覺得係可以持續發展既一種方法~~
而今個星期6 我又會飛去台灣入斷食營啦~~~
希望今次返黎 可以同3位數字say good bye~~~~

好入正題!
好多人都問我同一個問題:唔會餓既咩?!
會! 但係自己揀既!
自己選擇唔食 同唔俾你食 係有好大分別
同埋我地每日都要飲約4-5公升既水
所以都好飽下~~~
其實斷食真正意義唔係瘦身
瘦身係副作用
佢係一個可以俾你身體有一個清閑時段的自然療法

當你唔再食野 佢唔需要分配能量去消化食物
身體就可以分配能量去消化毒素

係斷食營入面 我地被沒收電話
同電子產品的暫別
可以得到心靈排毒的效果

我唔會係到教大家點係家中實行
因為要得到最佳的效果
係一定一定一定要入營

我有一個朋友苦苦哀求我教佢
佢用到佢有好嚴重情勢病
身體點差點差 仲肥過我好多等等做借口

我心軟...... 我教左佢........
但佢只實行左一日...就完全又開始大吃的人生.......

其實我都拒絕左佢好多次
因為每個人排毒反應不一
有人可以好辛苦
斷食頭2-3日身體會燒肌肉去換取能量
燃燒肌肉時會產生酸性 會引起酸中毒
每個人反應不一 所以要有專人睇住比較安全
我就係頭痛 想嘔  暈
呢個狀況會keep住2,3日 過左就會無事
之後會越來越精神 因為身體開始燒脂肪啦

係營中 生活作息好有規律
仲有40人的氣場 對斷食初學者都大有幫助

講真下山要離開時 真係有D唔想走~~

當生活中無左電子產品
每天過住群體生活
心房真係可以慢慢打開
每日40人 圍埋一齊閑話家常~~ 唔係個個都做低頭族
真係好開心嫁~~
每天老師安排的活動由早上5:00開始 一直到晚上10點
有斷食的理念課 瑜珈課 靜坐課 電影會 外出健走
每天都過得好充實~~

16年11月去的斷食營叫"蘇老師自然療法之家"
係一間家庭式經營比較樸素的營
老師就係爸爸同仔仔 媽媽就管理飲食同做早操部份
設備都算係簡陋 如果想回歸大自然的朋友可以一試
但最好選擇天氣比較涼的日子去 因為係無冷氣 無冷氣 無冷氣
山邊 多蚊虫 多蚊虫 多蚊虫 重點 :40人共用10格廁所 沖涼又係果到 排毒又係果到......

黎緊星期6我會入果間營 叫"阿南達瑪迦生態村"
位置就係蘇老師隔離 上次入營時 我地間房可以望到呢間生態村既內園景
好豪華嫁~~~ 後來知道佢有得加錢入住獨立房間 我就更加想試~~~~
後來check返資料 呢間生態村就係蘇老師學師既地方
期待 返黎再同大家報導~~~







沒有留言:

張貼留言