2017年4月27日 星期四

阿南達的美食

鍾老師的巧手
加上沈老師的食譜

在復食開始後
你就會覺得自己上天堂

係營中食的飲的
每一樣食材就由沈老師精心挑選
保證能量係好的
先會煮俾我地食

雜菜湯
味增湯底
泡完溫泉返黎食呢道菜特別舒服
爽~!



第5天的飲食先叫人神往

早餐



鍾老師做的消化麵包
無蛋 無奶 無油

椰子古古力醬
啖啖椰肉
配上桂花香
讚~!




動手做中午飯
幫忙做沙律
順手教我地少少煮食技巧




離開前的最後一餐



酸椰菜都係鍾老師的自家出品
下次要帶保溫袋買走



呢個麵好味得太過份啦!!!



素串燒非常出色!!



5天的營完結
已經計劃下一次的日子

而我經過沈老師的個人健康資詢後
正式成為一個嚴格的素食者

希望經由呢個平台
可以令更多人明白
保健 同養生的重要性

病唔係一日練成的
一個腫瘤要5-10年時間去形成
而你係完全唔會感覺到佢既存在
係我地未有明顯病徵前
先預防病的到來
係我現在同往後會同我的家人一起實行的事
好開心 媽媽今次跟我黎斷食
更感恩係媽媽都同我一齊食素
希望我既家人都得到真正既健康同快樂

沒有留言:

張貼留言