2017年4月5日 星期三

瘦身之路3 灌腸

係斷食營內老師有教我地灌腸
但因為當時環境有點惡劣 所以我無係營中嚐試
灌腸最快見到效果係個肚腩
灌得幾次肚腩變得扁平
不同的灌入物 會有不同既功效

當我同我家人分享呢種自然療法時

有幾種反應
1.E~~~咁核突嫁~~
2.會唔會依賴左嫁
3.會唔會吉穿條腸嫁

試諗下腸內積左咁多年既毒素一直由大腸吸收返
你覺得洗佢出黎核突定由佢留係入面核突D?!

係唔會有依賴性既~ 我媽咪係30多年的長期便秘患者
長期要靠通便藥去通 直到食藥都唔得
就開始搵D山草藥去試
搵到一隻叫 "蕃瀉葉" 既草藥
呢隻野係咩黎既呢?!
有返咁上下年紀既可能會知
一隻叫"保秀麗"減肥茶
就係有大量 蕃瀉葉成份

固名思意就係"瀉"
呢種葉有毒性 唔可以大量及長期飲用
另外遇熱水沖出黎的汁液為深啡色
如長期服用 腸胃會被染成啡色
(我媽做腸胃鏡時已經証明左已經染成啡色)

我已經多次叫佢唔好再飲用
但真係3,4日都去唔到大
口氣同脾氣都大到不得了
始終苦無方法去代替

今次一返黎 當然要立即介紹俾媽媽
試左3日每日晚上沖涼前分2次灌2包水
洗出好多好奇怪既野出黎 當然潺不在話下
媽媽既腸開始有返自然蠕動
早上起身 有自然排便
佢當然好開心啦~~
由果日開始就無再食過任何藥啦

好感恩~~ 因為核酸不用食安眠藥 因為灌腸不用食通便藥
多謝自然療法令家人同自己都可以自然地得到健康

有位好姊妹送左一本書俾我
書名叫"葛林療法"
係講述如何用咖啡灌腸去治療癌症
原來咖啡進入大腸約15分鐘左右
大腸就會開始吸收咖啡
呢個舉動會令肝臟放鬆
放鬆的肝臟會開始排毒
人的膽石 其實係由肝臟開始形成
再跌落去膽 好多年前 我已經做左切除膽囊手術
宜家真係覺得認識自然療法太遲
原來咖啡灌腸加萍果排排石法
係可以將肝膽的石排出

肝同腸點解對治療癌症咁重要呢?
肝臟係一個化工廠,你食進的食物 ,藥物 都要靠佢去分解
再分配到身體各處
當有好多毒素積壓 無法排走 而癌症患者用既係咁有入侵性的化療藥
肝臟開始運作唔到 藥得唔到充分的分解 藥效不但一直變差
你個肝都一步一步走向衰竭
大部份的癌症病人都係因為器官衰竭而死
呢個部份好值得思考

另外腸係一個不被大腦控制的器官
可以對抗癌細胞的T細胞 巨噬細胞 係生長係腸內
如果你的腸相唔好 毒素太多 可以對抗癌症的細胞都不適合生存

呢2樣野同時係你身上發生 點可能會長命 點可以唔病呢?!
所以要飲核酸去保護個肝臟同時令肝臟進行細胞合成
令合成細胞強大就可以去切斷癌細胞既糧倉

核酸可以有效切斷癌細胞的「糧倉」
核酸由兩種方法製成,第一是肝臟合成,以食物中的氨基酸、阿摩尼亞、一氧化碳等作為原料,在肝臟、腎臟中合成。第二是「細胞合成」,將食品中所含的核酸素分解物輸送到體內細胞中,再進行合成。
但是,不同方式所合成的核酸,在體內被利用的方式截然不同。透過肝臟合成所製成的核酸,不僅正常細胞可以利用,同時也是癌細胞不可或缺的營養素,這樣一來,癌細胞反而會更壯大。
相反的,細胞合成所製成的核酸,幾乎都變成正常細胞的營養素,並不會供給癌細胞。換言之,細胞合成所製成的核酸,會提供正常細胞營養素,但卻不會變成癌細胞的營養素,關鍵就是在這裏。
人體內的核酸總量由恆常性維持機能(讓體內環境維持穩定的機能)控制,隨時都保持一定的數量。換言之,一旦細胞合成的核酸増加,那麼肝臟合成的核酸數量就會減少。
因此,積極攝取核酸食品,可以促進細胞合成核酸,降低肝臟所合成的核酸。癌細胞所需要的,是肝臟合成的核酸,因此只要體內的細胞合成核酸增加,癌細胞就沒有足夠的熱量來自行增殖。
換句話說,切斷癌細胞的糧倉,讓細胞的糧食來源被切斷,增殖的速度就會減緩,最後活活餓死。現在,大家已經知道攝取核酸食品的必要性,而且,最近的研究也證實,核酸能夠減輕化療的副作用。
資料來源:水溶性核酸的神秘力量 著者:松永政司˙宇住晃治 出版者:青春出版社



而腸就靠灌腸 多飲好水 多吃高纖維食物 少吃肉 去令腸相美滿
腸乾淨後我媽媽有咩其他變化呢?!
面上色斑少左 皮膚變年輕緊繃左
整個人望上去都青春左
當然核酸的功勞都好大幫助

人唔好一直活係自己的框框入面
多嚐試 世界會變得不一樣

1 則留言: