2017年4月27日 星期四

阿南達瑪迦 2




好感恩~~
今次台南的朋友全程做我司機
落機黎接我入營
接我出營~~ 仲同我一齊上台北
好屙心呀~~

我呢位台南朋友都係阿南達瑪迦的常客

過去的一年內入營3次


下午2點半報到~~



環境非常好


檸檬已經在呼叫我




食可斷 核酸不可斷


阿南達瑪迦係前年新興建左一棟養生中心
入營者可以加錢入住
2人房有床
3人或以上房間就好似我呢張相咁
通常一家人去 就會選擇加錢有私人空間



浴室好整潔



真正咩都唔可以食的只有1日
其他4日都有老師調配我排毒食療
準備進入斷食係流質食物



每朝自己動手調自己的檸檬鹽水
檸檬鹽水係排身體酸性的妙品
檸檬經消化後會變成鹼性



我第一日入去要飲15個檸檬......
我身體真係好酸......
癌症康復者都係16個only



5點半開始 飲檸檬鹽水
基本上 第一日大家都好似喪c咁
一直到約10點左右會好少少
基本上 上午既瑜珈堂..係好少人上到
嘔既嘔 屙既屙
我就嘔到飛街
老師話我係重金屬排毒....

媽咪5日都無嘔過 但第5日就成面出紅疹
老師話呢個係化學品排毒反應

但好神奇地 我D皮膚越嘔越令~~
越嘔越滑~~
後來我朋友講 佢之前黎果3次
d營友都係咁
無嘔果d會起紅疹
嘔得勁果批就白白滑滑咁走~~

屙就唔水講啦~~ 屙到呢~~~~
都無食過野....都唔知邊到咁多野屙........
































沒有留言:

張貼留言