2013年7月23日 星期二

happy B-day~~

                                 過去的半年~~ 人生的低潮 
過渡後又一條好漢 

又去買happy shoes 
返左新色~ 同bb 一人一對~~ 
開心~~開心~~~ 



今年 係離奇生日年
facebook wall post被吃~ 
有幾十個 祝福不見了~~ 

就算看不見~~ 心仍然可以感受到`~ 

今年有咩咁離奇呢?!
我收到一d好離奇既野 
首先 有一把刀!!!


麵包刀!!!一把好令 好令 既麵包刀~~


針板?! 仲要係切麵包size 
係由2個 個別人士送出


但離奇地夾到!!! 


我唔捨得拎去叮的飯盒
但我真的日日帶飯~~~ 
日日都有用~~~ 


仲有我去完女痕返黎乾到地烈!!!! 
大家都知我dry.............


仲有呢支我大愛呀~~~~ 多謝~~~ 晚晚都要噴2下先訓 




仲有我最愛的貓貓系列~~



the king of the 離奇!! 我收到一隻gipson!!! 


同埋air guita~~ 
貢我就可以 enjoy my music 
講真 我最like 呢個 guita~~
可以同bb一齊夾鼓!!!! 

yeah~~ let jam~~~ 



多謝各位的厚愛~~
我愛你們~~

沒有留言:

張貼留言