2013年7月12日 星期五

北海道後記

                              其實早係 09年已經計劃要去

因為家中的各樣事
一直都只可以空想 

去前 做過少少資料搜集

如果冬天去 自駕係幾危險
夏天去 有人話北海道 酒店 係"無冷氣"
我好驚會好似雲南果d咁  唔過25度唔俾開
我係企鵝黎家ma....... 我會熱死嫁~~~

終於打令去左 話夏天去好 唔洗帶咁多衫
(帶少d衫 可以敗多d家!!)
今次我仲指定 出發裝備 每人只可以帶hand carry 咁多多既行李
仲要gip中gip 咁出發
同埋打令話酒店有冷氣!!! <<<這才是重點

今次自己親身 體驗 
酒店冷氣你只可以調大細風
就算有溫度顯示 你都無得校既
你點校都好 酒店已經set 好左
你只有看的份 
不過好彩夠凍 

7 月 的北海道
袋裡要有外套 最好係風衣
一定要有件被肩

仲記得第一晚 4點落街 街上只有14度 
仲要非常大風
要用被肩包頭

其實   
呢個天氣我好鐘意
早晚17-8 度 中午 20幾度
真係好舒服


唯一唔好既 就係 除酒店以外
好多室內既地方 都係無咩冷氣既

好彩打令提我 敗家時
記得帶小毛巾抺汗
好彩我有聽話!!!
好有用呀~~~

連xx 呢d熱耐勞 都話好熱 出汗

不過地下街都無咩冷氣又怪d
我同xx遲遲都唔肯落地下街行 
就係怕焗

食物方面 6,7月係海膽當做 
其實係北海道 去任何地方 是但叫海膽都好味
但當然唔同價位 食得出級別
水凍既地方 出產既水產係特別好味
蟹都係好正~~
我今次愛上左刺身蟹~

另外最好味就係咖哩 
後尾返到香港睇左個台灣既節目
有個北海道 人介紹北海道
佢話原來北海道 名物係咖哩湯
姐係我地酒店朝朝早食果碗野
好開心今次去日日都有得食

日本既自來水咪可以飲用既
唔知點解我覺得北海道 d水 特別好飲
後尾個節目有講
原來北海道 係 全日本最令水質 最好飲既

下次再去要飲多d~~~ 

飲品方面 當然日日都有我最愛既支裝綠茶啦~~
但係富良野超市 我發現左呢個!!!!
降血糖妙品
"蕃石榴葉茶"
係好難飲既......
但可以保我命



發現呢樣好野 我可以更加肆無忌憚地食
減肥中既膠膠 去女痕今次只係重左4磅
xx重左8磅
因為佢重得多過我 唔開心左好多日

呢4磅 係我返左黎之後
黃金72小時內 已經減返有突啦~~
去一去女痕 減重既速度好似從上正軌每日都有進帳~~~

沒有留言:

張貼留言