2013年7月25日 星期四

老師

                                                      跟左rachel 老師都有一段唔短既日子 

中間有去過其他workshop 上堂

始終都覺得rachel好~~ 

氣氛 感覺 各方面 

很愛老師的親切感

尋晚 又上堂了

今次係rachel"s kitchen 跟Eric學 

五星級精緻西菜班
Starter : White Truffle scrambled eggs。 

Middle Course : Cauliflower Soup with Black Truffle and Scallop


Main Course : Oven Roasted (Slow-Cooked Style) US Beef Ribeye 
with Green Peppercorn Sauce



Dessert : Lemon Posset with Raspberry Foam and Almond Crisps



Green Peppercorn Sauce真係一試難忘~~ 真係好好味~~~ 
其他菜式都好好味~好滿足~~
仲有好耐無見既yiu yiu~~ 
全晚都係笑聲中渡過~~
係rachel's kitchen就係有家既感覺
很warm 自己去開雪櫃
好自在~~ 

今次上黎另一個重點就係買老師既新書啦~~
 

恭喜老師~~ 精心籌備了一年的時間
眼見宜家 咩人都話可以出書 
同老師呢本比 真係立見高低 

書內 有7,8成食譜我都有上堂學過
全部都好令~~ 好好味~~
但書內頁既相片 美得令人屏住呼吸
直情係國際級水準
非常賞心悅目 ~~ 只睇相都值回票價! 

題外話
係facebook 參加入左一d group
見到好多煮食既新手
有時見到佢地既創新出品
或盲目跟隨blog上一d食譜 
真係哭笑不得
先唔好話個味夾唔夾
(當然每個人口味唔同)
食材好多時都有相沖
好似通勝入面講
有d咩食物唔可以一齊進食
我真係見到有人用波菜煮豆腐
食左唔係會死 
不過會好難消化
可能會胃痛
食物除左美味 賣相外
食物安全都好重要

我好慶幸 我跟了一個好老師
老師對材料 餐具 食物的配搭 擺盤
都盡量教導我地

rachel 人很好 好好脾氣 
我有聽聞有人係出面上堂
係會俾導師鬧 我想像唔到



希望老師快d會有下一個作品啦~~ 

沒有留言:

張貼留言