2013年7月10日 星期三

慢熱 北海道 下集

day 2
前一晚睇左天氣報告

話跟住果幾日都會有雨 
所以就好擔心啦.......
點知 早上去parco 敗bao時
巧遇xx朋友 
佢地話岩岩係富良野上返黎
話d花未開 ........
我仲更加失望.........

敗到心頭好後 就立即去取車啦

book左去京王酒店果間分店拎車
係酒店行過去 都只係3個街口
好方便~~
今次係租左駕混能車
之前做過功課 每程車都要揸 2-3個小時
我唔想成日四圍搵油站
所以租駕混能車

效果 果然非常好!!!!!
搞到我有換車既沖動!

出發前 我有上過日本一d模擬車程既網站
札幌去富良野係大約 170幾公里
行車時間係 約3小時
已經有用high way 
如果時速100 點可能要3個小時呢??

唔係第一次係日本自駕
上次係沖繩
個導航真係ma ma地.....

今次個導航 可以10000%信賴!!

每一個航程 都有預計抵達時間
而膠膠不斷改寫呢個時間 
 大家明啦!!! 叫我車手膠!!

順帶提一提
租車一定一定一定一定
要同佢借埋ETC機同卡
(宜家新車一般有埋ETC機跟車)
一定要問佢借卡
因為上HIGH WAY既路費係唔平嫁
好似我由札幌去富良野
如果係排隊俾路費果隻
(姐係行"一般"車道)
係要3650 YEN
如果用ETC卡 係有折扣嫁
個折扣都唔少
總之我來回都只係用左3千幾YEN ONLY!!

租車時 記得記得記得
要問佢拎近還車點既油站電話號碼
方便去入油

 


因為去時係國道有好多新奇野 
行下停下 
2個小時




到達第四季彩之丘

果然花未開........





黎呢到 係為左草泥馬黎嫁~~~~~~~~~
好可愛呀~~~~~~~~~~~~ 



呢隻黑忟忟 好衰嫁~~~ 
係咁吐口水!!! 

真係好可愛嫁~~~~~


仲好乖tim~~ 


其實都有dd花開左既~~





轉場 去富田農場!!!  希望可以睇下多d薰衣草 



其實都有d既~~~


跟住去搵夕張聖誕老人的胡so~~~ 


yummy~~~~~ 目標達成!!!!


雪糕店既隔離 就一間痴線咁大既超市 
咩都有得賣 
食品 家品 電器 同埋100yen店
寵物用品
又敗一輪!!!!!



天黑啦~~ 快d去酒店啦~~ 今晚會係富良野住
住JR站 隔離既酒店 方便搵食 
晚餐到仙的勁歌推爛介食店
沿JR站一直行 就見到~


就係黎食 富良野出品既 和牛刺身飯
唔好俾佢個外表嚇到~~
一D腥味都無!!!!!!
超好味~~~~~~~~~~~~~


見到人地有生蠔食....餐牌上面又無~~~
多口問下~~~ YEAH~~有得食~~~
甜到呢~~~~~


另外再叫埋呢到既招牌食物 野味~~ 
鹿肉 鴨肉鍋~~ 
好香甜~~~~


食完野 去行左一陣 
發現好荒蕪 就回酒店訓啦~~~~~~~
待續......

沒有留言:

張貼留言