2013年7月11日 星期四

慢熱 北海道 敗家放題

                                                 敗家篇


LC 係北海道 市中心 只得大丸有一個格仔位

三越都無LC 

貨品都係得1件

多都無

所以敗物係以OUTLET為主



家品
係Afternoon tea 同 100yen店
仲有outlet 同tokyo hands都有敗入
最開心就係outlet 間 franc franc 
有套陶瓷刀做特價 只係1600yen!!
係小樽都有d驚喜
就係小樽運河  行返上車站
就到車站前 有一條打橫既商店街
行入去 有一種去左 6,70 年代既感覺
但係 入面竟然有間精品店有岩我既野賣
圖中果盒zip bag 就係果到買嫁啦~~
仲有好多貓貓野賣嫁佢果到~~


呢d包裝野 跟本就係我既死穴!!!! 
上圖 果2盒kitty 包裝紙係ESTA 100yen店搵到!!
100yen wor!! 點可以唔掃呀!!


去日本指定動作 - 走粉
謝打令 幫我先係網上訂左
d粉比我早一日到酒店

因為怕行李 over load 粉係hand carry 上機既
過x ray 時 海關人員急忙叫我打開個gipson
  唔係覺得我擺明走 10幾K 白粉 咁沙膽下!!!!


酵母 奶粉 不能少 


CUOCA 有 BOX SET~~ 來一客~~


當係超市見到大量強力粉只係賣26X YEN 
真係好有沖動掃!!
但係 見到有特選
就梗係掃特選啦~~~


係OUTLET 既 FRAM VILLA 到買左D 


FRAM VILLA 真係好好敗呀~~~ 



包包篇
Day4 去parco 敗bao模門釘

行左去隔離TC睇下有咩好野 
呢個銀包有6折~~~
好開心即立~~~
一直都好想要個黑色銀包~~
呢個岩晒心水~~ 


間格實用 
容量又大~~


仲有錶錶~~~ 
錶無折 不過一定要買~~ 好令令~~~


仲有我最愛既襪仔~~ 唔知點解 好鐘意買襪~~
又係有6折~~~開心~~開心~~~ 



吃吃~~ 仲有當然係 BAO BAO  LA~~ 
由7月1日起 每人 只可以每日買2個袋
我同XX2個人 只可以買到4個 
原本摸門釘果日想再去買多2個嫁




算啦~~ 買到心頭好都已經好開心~


仲有我好喜歡既激安殿堂
入面咩都有~~~ 
最愛佢有賣整指甲既野~~


呢D指甲貼紙 只係二百幾YEN一張~~
香港賣$60-$80-張嫁~~~ 
買到癲左~~~ 



仲有係地下街發現大小肥~~
好重手 一定唔係膠珠
真身好閃嫁~~
點可以唔帶返屋企呀~
仲要有7折!!!
真係好開心呀~~~




最後我地係 2GIP去 6GIP返 
癲左~~~
~~全卷完~~

沒有留言:

張貼留言