2013年7月11日 星期四

慢熱 北海道 續集

Day 3
早安 富良野

酒店提供既早餐很不錯
有洋式同和式
2款

都係用當地當做既食材
我未試過食西柚係唔酸既
仲要無渣 同超多汁




係呀~~
今次去日本仲愛上左食納豆tim呀~~~
麻油同芥末
加埋納豆好好味呀~~




食飽飽 就出發啦
因為花未開
同會落雨
所有戶景點取消

去左呢個錯覺美術館參觀
入面全部都係平面畫
但經過相機佢會變得好立體



有d畫作
係可以俾你加入畫中一齊玩
一齊影相
扮畫中人


有d就係玩角度
呢幅畫
係右邊望過去 個女仔係好瘦既


但係左邊望過去呢
就變左肥肥人


呢幅畫入面張紙
你只要望住佢
向左去向右走
張紙會跟住你陏嫁~


因為要回富良野食lunch
所以走回頭路
去芝士工房


入面賣既芝士好好味呀~~
可惜要雪
我帶唔到返黎


lunch time
唯我獨專咖哩屋
係富良野jr站附近
生牛飯後一條街
lunch time 係好多人排隊嫁
我都排左一陣



如果唔夠汁汁 可以拎隻碟到水吧同店員講
lu lu lu lu lu
佢就會幫你加汁


台面上 都有咖哩醬


我同xx 點左 最貴果2樣
奄烈腸腸咖哩飯


牛利腸腸咖哩飯


真係非常值得返轉頭試
真係好好好好好味呀~~
牛利佢地係用最厚肉
最軟果個部份
食落好似午餐肉咁
個奄烈 有包芝士係入面
實在太正啦
個咖哩汁 更加唔水講

食完野
行去鋪頭隔離
有間唯我獨專小賣店
有佢地自家出品既腸腸
咖哩膽
咖哩包
腸腸同咖哩膽真係好想買嫁
但又係要雪住.....
激死死

食飽飽
就出發返札幌啦
向目標outlet進發!!
回程只用左個半鐘
吃吃吃~~你懂的~~

北海道 真係好好
泊車9成都唔洗錢






經過姊妹們一輪激烈whatapps
wish list 貨品敗齊!!
要返去還車啦~~


由於還車時間太晏
搞到我同xx要先還車後落貨
wa~~幾誇呀~~
即刻化身強國人
走難咁返酒店
好彩只係3個街口




原本好想去一間專食三文魚籽既店
但係由於我地唔曉日文
佢唔俾我地入去.....
勁9呀!!!!!!
哼!!!
好叻咩!!!!
去第2間lor!!!

去左位於狸小路 既7福神
一樣好味~~~


待續...............................

沒有留言:

張貼留言