2013年7月11日 星期四

慢熱 北海道 續續集

Day 4
shopping日

享受酒店提供既早餐
有札幌名物 咖哩湯 
泡住北海道 出產既菜 真係好正嫁~~~
xx朝朝都要食一碗~~




原本打算 再到parco 睇下有無bao敗
點知............ 今日係做大特價.......
開9點........... 等我仲校岩時間 想搭正10點到....
去到毛都矛條
行過去隔離TC 有荀野掃 全店6折起 開心~~開心~~


行出開口見到有馬車呀~~~ 隻馬勁大隻~~
大過架車~~~


跟住就向小樽出發~~~
火車路依住海邊行~~ 心曠神怡


我地係南小樽站落車
注意 係無中文嫁個月台
要留意廣播英文拼音


沿途行去大街 
經過一D民居
家家戶戶都有種花嫁~~
花花都開得好令令~~~


見到呢個大鐘~~


同呢隻貓~~
就到左大街入口啦~~ 


先入去睇音樂盒



對~~~ 只係睇!!! 




其實好想買呢粒旦嫁.........
但回想起家中果2隻俾人打爛左既
都係算啦..........


呢隻7寶燒 真係好令 但真係好貴!!!


由於可以把持得住!!!
我就同XX拿拿聲沖去對面LeTAO
食CAKE~~~

LeTAO本店
可令令呀~~~




7月特制的茶~~ 好香~~~



什莓古力CAKE

LeTAO 招牌芝士餅


我唔客氣啦~~ 



自己果D都未食完 XX見隔離台 日本太太 
ORDER左個栗子CAKE 
扭話要試
我係ma ma地栗子既 
我試左一啖之後 唔捨得俾返xx食
係好清 栗子味好香~~~
真係好正~~~


LeTAO 行過少少 就係北果樓 六花亭


年輪旦膠~~~ 
買D手信~~


再向前行 就發現目標
活海膽~~ 


好COOL的大叔



好味~~ 



行行下 又見到呢個~~~
天時屎熱~~ 啪返一支 
涼陣陣~~~ 
黃色好味D~~ 




就到運河前 
就會到達壽司通
係一條斜路黎
遠遠向屋頂望
就會見到 個大大隻既旭字
打令同仙都話正~~
即刻沖上去~~~


呢到先有既八角魚~~ 
先整返個刺身先~~~~ 
一個字 甜!!!!!


再黎一SET 旭特選壽司
堅得~~~~


最後黎多個什錦天婦羅
真係好好味呀~~~~~~~


食飽~~ 起行~~~
向運河出發!!!


WA~~~晒到呢~~~~~~~~~~~


係OUTLET 新買既遮 即刻用~~ 


膠:WEI~~快D睇下 有雀仔呀~~
XX:假嫁~~~
(我望左一陣)
膠:陏嫁~~~~~
XX: 閉路電視黎嫁~~~
我心諗 : 當我傻呀!!!



呢張相 
係學路邊攤個大叔拎果個角度黎影既~~
都OK呀呵~~


沿斜路行返上小樽站
原本想去站隔離個 三角市場食三文魚子嫁
點知去到 睇住人地收鋪TIM 
矛計啦..........

點知 係車站入面發現一間麵包店
仲有得試食~~
試食左個咖哩包好好味呀~~
買左2個黎食~~




行到腳仔軟
回酒店休息左一陣
再去搵食~~~~~

去左仙介紹我的 海膽專門店
佢個位置都神秘
係一棟商業大廈既地底
如果由札幌車站行去
係地下街有入口入 
JR站 往地下鐵 大通方向 
係右手邊 有間MOS BURGER 
隔離有個好商業既玻璃門
入左去 仲要一直入到最篤篤

雖然有英文餐牌
店員懂少少英文
隔離台仲有2名老外
但日文餐牌有既SET 英文餐牌係無嫁!!!!!
我死都,要點個SET 
但入面係有 3樣野要2選1
呢下大單啦~~ 點菜點出一身汗
對相咩都齊!!!
終於搞掂!!! 

前菜
店家 自家 YIP菜 
左邊似係熟海膽
右邊既係麵醬帶子


頭盤海膽刺身 


小食 
玉子瓖海膽卷
(個日文係唔知咩咩咩射入)


炸海膽沙律清清口~~


再黎個海膽焗布丁
呢個真係好味到暈~~~~


最後漬物 飯同湯 
本身係咩飯我就唔知啦~~
(可能係白飯)
只見餐牌有個加850YEN唔知咩野
我死都要加~~
唔執輸!!!!! 原來加左 有海膽三文魚籽飯~~~



呢餐完全可以COVER前一晚既唔開心~~~

待續.............................

沒有留言:

張貼留言