2013年7月11日 星期四

慢熱 北海道 再三續集

Day 5
今日走啦~~~
跟據我不多既女痕經驗
通常食到第3餐酒店早餐就會厭嫁啦

所以最後一日 安排左 早餐去北之美味亭 
食個hill cheung 早餐

只要早2日叫酒店代book 免費既接駁巴士
到時就會有人黎接~~
10分鍾左右就到啦~~~


成條街 只有2樣野賣
蟹 同 蜜瓜

我見有價講嫁~~
好似明明磅緊隻皇帝蟹 
佢又無啦啦 搭隻毛蟹俾佢咁
 




好~~~ 時間無多!! 快快開動!!
螺刺身
爽甜!!!! 


食左好多日飯 我有少少覺得悶
所以黎個海膽刺身就夠啦~~
呢個膽好味到xx都同我爭食 
佢平時唔多喜歡嫁 


叫人燒左條多線魚
厚肉~~ 好味~~~~ 


呢個帶子先正呀~~~ 
應該係刺身級別既帶子
食既時候仲係半生熟既
不過就好有帶子既香同甜味


坐返免費巴士 返酒店 
時間尚早 再去附近行下~~
沉迷左係ESTA 入面~~
沉到不知時日過呀!!

成點鐘仲去左去10樓既拉麵共和國




我地去左梅光軒
XX要左個札幌有名既醬油湯拉麵


我就要左個我未見過既 黑麵BEE湯底



再叫多個 十勝芝士餃
包左3種唔同既芝士入去 
人氣商品好好味


食完就已經 點半啦!!!
我地差D返唔到黎呀 
我地係坐 4: 35分既飛機
行返酒店仲先去睇一睇個機場巴士時間表
坐1:45果班車
1:22 分係有一班特快 直達機場既車

由於黎既時候坐火車 只係用左30分鐘
我一直都認為 巴士頂多 1個鐘到個半鐘左右就會到
仲諗住有時間去敗家
可以去買箱瓜
點知 我差唔多4點先到機場
重點仲要係唔塞車嫁!!!
我真係出左一身汗!!!!! 
幾驚要留多一晚呀!!!!
買唔到瓜瓜TIM

真係激死人啦!!!

沒有留言:

張貼留言