2017年6月28日 星期三

Fordays HK Grand opening


非常感謝 carol 邀請我出席今次活動
同時好感恩carol介紹左一個咁好既產品俾我認識
人地點講到天花龍鳳都無用
我只相信自己的感覺
自己試左 先係最好的說明

好開心可以加入一間咁好的公司
公司非常大方 永遠都係以照顧會員感受行先
時常有好多優惠俾會員~~
永無話搵笨
日本人有禮貌係出晒名
開幕禮前幾日 日本,台灣的社長都到左香港
係office 落手落腳幫忙  事事親力親為
非常親民~~
呢個就係我好喜歡呢間公司的主要原因
要試就試 唔買都無所謂 隨時取消ac
完全自由 只希望名位用家身體健康~~
越來越靚~~
就係公司想要既結果
搵錢?!錢當然都重要啦~咁大間公司
有自己的研究所 有自己的品質監控中心
所有野都由日本直接運到
無錢又如何運作呢?!傻豬黎既~~
唔通有人租個高檔鋪面,真金白銀買器材返黎,會義診開善堂?
哈~~我只可以笑而不語




今次主題當然係美容液呢個話題之作啦~~~




但都唔好漏左我地既DNA 核酸膠原飲品呀~




每台一人一支細DNA 一支美容液 仲有支大核酸
真係好過飲酒呢~~~~


FORDAYS 令我改變左好多~~~
不單止得到健康 更得到美麗
增加自信 人有自信 氣場就會好起黎
所有野都係環環緊扣
產品好唔好?! 望下我塊面丫~
摸下我塊面你就會知道嫁啦~~~~

女人點都有少少虛榮心既~~
俾人讚令就梗係開心啦~~
當晚有好多會員
之前係OFFICE有時常見面
但無咩2句的 都走過黎同我講:
"你靚左好多呀"
正能量味就係咁樣黎嫁LOR~~~
真係唔係講笑拉提的效果非常顯注
眼都大埋~~~~
真係超超超超超開心呀~~~~
我會同公司一齊努力 播下更多業力種子



3 則留言:

  1. How to buy this product ? Is it need to drink everyday ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~~ 要日日飲~~~~~~~
      PLS WHATSAPPS ME :98686509

      刪除
    2. https://www.facebook.com/biologybeauty777/?ref=aymt_homepage_panel
      我的網店 你透過呢到搵我啦

      刪除