2017年6月17日 星期六

台北身心靈之旅DAY 4


其實 "地明能量藝術" 最想表達的一個訊息
WOL唔係迷信的事 唔係擁有佢就心想事成的法器
WOL 一人一個就夠
地明製造左一些大形的WOL能量柱分佈係全台灣各地
用黎同台灣大學同埋台灣政府進行科學研究
有數據顯示 每個裝置可以影響方沿60公里
能量柱的60公里範圍內 不論空氣 水質 土壤
包括PM2.5 都可以得到淨化
點解地明一直想做出更細的WOL呢?
為既係想每個人都可以帶一個係身
或放置一個係屋企 當全棟樓都有WOL
就等於一個大既能量柱 可以淨化住家60公里內的環境
當帶著係街上行走時 每一個人都有的時候
WOL的力量會自動連結 就可以自動淨化我地既大環境
大環境的污染我地係唔可以控制 但可以透過WOL去改善

澎湖的海岸因為污染嚴重 已經有10年沒有出產過蝦啦
當地有一位養殖戶 很努力想用天然的方法再去養蝦
但一直都唔成功 地明得知後 做左一個大既能量柱送俾佢
放置係池中 老闆話好明顯水質一路慢慢變好
目測 今年 年底就有收成啦~~ 蝦仔仲非常肥美~~
我未上WORKSHOP前 係屋企都做過小實驗
將打爛左既WOL 擺入花盆中 令到就拜拜的植物健康起黎
將20年無帶的水晶手珠 用WOL淨化到粒粒有星光
WOL既能量係實實在在地存在
Isaac 笑言 我地宜家係進行緊煉金術
通過化學同哲學既思想 將一d基本金屬轉變為能量
目的係想令呢個地球可以健康快樂
Isaac 希望更多人去了解wol真正深層的意義
地明歡迎任何人士 自由send email 去詢問參加workshop
https://www.facebook.com/RGMEnergyArt/?fref=ts
我都好希望可以再去學習更多~~
地明的工作室是充滿愛的地方~~
員工們的家人小孩小狗~~都係工作室內自由走動
非常貼地~非常愉快的氣氛~~就係家的感覺~~



落左堂就要趕飛機走啦~~~~
5個人 9件行李 好痴線呀~~~



差D裝唔晒呀~~~



4日的女生女痕團要結束啦~~~



台灣有我喜歡的食物 友善的朋友~~



快樂的時光~~~



當然仲有一班好姊妹啦~~



我會常回來充電~~~~~~

沒有留言:

張貼留言