2017年6月13日 星期二

台北身心靈之旅 day2







當時問地明會唔會有WORKSHOP開
佢話只要我地可以連續去3日 每日3-4小時 就可以

返黎當然問好姊妹有無興趣啦~~
大家好快俾到日子~~ 好爽快地成就到呢件事

課程內有教我地排圖騰~~ 親手做自己的WOL
仲要親手去揀選水晶~~




老師先做一次 再到我地自己親手做



呢個係我整嫁~~ 拼圖騰時要高度集中
要專心 專注係圖騰上 因為收成時
老師可以睇到我地有無專心



除左動手做,workshop最想帶俾我地既訊息係,
關於WOL既起源 佢最終想如何改變世人
想大家都向著健康快樂的道路去行
宜唔係一個WOL在手 天下我有的心態
人既覺醒係最重要 係自身的 唔係靠任何法器的


第一日落堂去食LUNCH~~~~
我今次BOOK左 養心茶樓
https://www.facebook.com/yangshin2012/?fref=ts
又係一間素食店~~~~
上次係台南帥哥推介
但上次岩岩出營實在無咩胃口
今次同好姊妹們要食得盡情一D~~



呢個廣東炒麵實在大食夾抵份 5個人都食唔晒
金砂南瓜好好味~~~



咕嚕姑 實在係正既



呢串沙嗲又係離晒大嫂



黃金菜花 黃金係甘荀粒 合全素朋友



宮保臭豆腐 非常了得




中午吃得太飽 下午茶原本想去某某
但實在又食唔落 改去誠品消化
因為跟住落黎 有一餐勁野等緊我地~~

我地坐左接近成千蚊的士
去到一個叫做士城既地方
為既 係去靚桃朋友開既餐廳
我唔知有咩食  廚師發板
我淨係知 好平 好好味~~~~~~~~~
今晚總結 識人好過識字






沒有留言:

張貼留言