2017年8月5日 星期六

激光去斑的故事

呢個係我媽媽的故事
多年前媽媽已經用激打斑
26個英文字母都唔識得晒
但激光的機種 波頻卻滾瓜爛熟

事源係第一次接觸激光打斑就打衰左
光太強 果間無良美容院為左快d扣晒d卡
叫我媽咪由一個月去一次,到2星期去一次 到1星期去一1次
再到1星期去2次
不出3個月 反黑
美容院亂咁補救 就連正常的黑色素都打走
最後我媽咪塊面變成 成面白斑(好似白蝕咁)

告美容院?有咩用?!佢話係我媽咪要求咁樣打的.........
事隔多年 中間睇左好多皮膚科醫師
好多好出名的都幫唔到我媽咪
爸爸走左之後 因心情唔好
色斑大範圍出現
媽媽經朋友介紹 去左一間屋村的小小美容院打激光
當時間野 話我媽咪面上的係疣
要用脫疣的唔知咩咩光打
最後全塊面燒傷 成個面燶左
經過中環一位出名的皮膚科醫生一年的努力
(洗左好多錢)先叫做可以擦厚厚特技化妝遮葭出街

媽媽一直都好心情低落
非常貪靚既人 面目全非
我真係好擔心佢會自殺
屋企氣氛超差

跟住出現左一部新機 叫做皮秒755
果時係台灣有先 媽咪一早已經話要飛去試打
但上網搜料 感覺好似要好撞手神

直到香港有 我媽立即去左試
剛到港試做價係$58xx/一次
佢去左試................
第一次效果真係有好大分別
所以落左搭............





下圖呢個係經皮膚科醫生努力左1年的成果




呢個係打左4次皮秒755 的成果


呢個係打左第10次的成果



比起第一張係唔錯 同好左好多
但之後再叫我媽買多4次 話包得
唔反黑 點點點.......
之後果4次都無咩改變
間美容院又話唔會全部無晒又盛
總之龍門任佢擺啦




打埋果4次之後 白班又多左
呢2年幾 洗左20幾萬
就係得到呢個唔擦厚粉出唔到街的結果
只係洗20萬前粉再厚d

我呢個好有冒險精神既媽媽
係2個月前 俾佢發現左一個廣州出既產品
點解我媽咪肯俾呢d相我出blog?
因為佢宜家話佢得到重生
佢好想俾人知,如果有相同慘況既人
都可以好似佢咁得到重生
宜家我媽咪可以唔化妝 素顏出街見朋友


待續... ...


沒有留言:

張貼留言