2017年9月13日 星期三

東地中海遊輪假期

哈~~~~~ 因為去左女痕 所以激光打班下集未出
想話 順手試埋 用左套野係味真係傳說中所講
唔怕曬 曬唔黑 不用擦防曬
效果我好滿意~~~~~~~
素顏~~ 擦個唇膏毫可以出門口~~ 又唔怕曬
好慳水慳力呀~~~~

每年都會同媽媽遠行一次~~~~~~~~
呢D連轉機連盛 一程要搞20個鐘.....真係一年一次好啦

講下今次點解會揀呢隻船啦
今次係跟捷旅的團去 ,有領隊帶 ,由於第一次上船
怕咩都唔識 仲要去意大利上船 重點帶住媽咪
有個人帶住會安心D

因為想去東地中海 團去東地中海得2團
又以呢個行程停泊的港口最為吸引
同埋好平~~~~~~~~~~~~~~~~
所以都基本上無殘念
如果唔介意去邊到 捷旅的 MSC傳奇號全包團 17年新落水
係入門級的一個好選擇
MSC 詩歌號
可載客3000+人
好慶幸 以外國人為主
船上除了我地呢團13人的香港人外
我只見到3-4個中國人家庭係面孔
係自助餐廳交過手 係有好有禮貌的 非常好~~~~~~~~


我無諗過隻船咁大嫁


第一日上船想熟下路
媽咪個計步器 計到我地行左1萬3千幾步........
完全唔洗去做尖


呢隻係屬於舊船
係硬件都保養得幾好
船上只有一家收費餐廳
領隊話唔好食 叫唔好去


最常開銷係飲野~~
基本上食既野都係唔洗錢 任食



由於飲野係收入來源 所以酒吧特別多


我同媽咪2個人 無買飲品套票
散叫 最後離船埋單 8日7晚 都係200歐羅左右的洗費
都好抵飲嫁~


MSC 會比較熱鬧~
如果喜歡靜的可能就唔岩玩啦


每晚呢個3層高的劇院都有SHOW睇~~
都好唔錯嫁~~~


每日的 早午晚餐想有人服務你
可以著靚靚去到主餐廳
每日餐牌都唔同 唔會悶
4道菜 每道4個選擇
食得晒可以叫晒佢嫁~
質數都好好嫁



頂層甲板係泳池
外國人為主的船
見到陽光的地方特別多人



客房方面係OK嫁~~
船黎講算叫做大嫁啦
執房果位好勤力
一日黎3次
每當食飯時間佢就黎嫁啦~~
全船室內禁煙~~的確係正~


















2 則留言: