2013年9月16日 星期一

我的潘朵拉

上星期
pandora hong kong facebook home page
舉行左一個名為

「PANDORA香港手鏈換購活動」
9月14日至15日,香港PANDORA專門店將送出純銀手鏈!凡惠顧滿HK$1,280即可獲贈一條。





其實膠膠早幾年前已經很喜歡這個品牌
覺得她可以自由組合
價錢豐儉由人
charm又很有意思
好像每個charm都有一個故事

膠膠的 Tiffany 手鏈已經帶了10年有多了
最近有想斷裂的危機
我是一個敏感的小女孩
手鏈 我只帶銀的
還有一條不成文規定
介子可以經常配衣服換
但手鏈 就算買了新的
卻總會只想帶那條已經黑黑的 Tiffany

這次多謝妹妹報料
二話不說 就去買啦

因為反應超級熱烈
我在門口排了個多小時才可以開始挑選

可是 很多charm 已經斷貨

只是隨意挑選幾件

等活動完結後再去訂貨吧

可愛的 獨角獸~~ 優雅的巴黎鐵塔~~
等我呀









9 則留言:

  1. 介子我反而可以唔戴,但手鍊/䤥一定要戴,heehee!

    回覆刪除
    回覆
    1. Btw, 你整走個驗證code, 每次留言要入好鬼麻煩呢!

      刪除
    2. 禾個google blog好似孤島咁,根本矛人去留言。

      刪除
    3. 仙同膠你地個驗證code真係麻煩喔,攪左我好耐!!

      刪除
  2. 禾自從整甲之後咩扣都開唔到,就咩都唔戴了。

    回覆刪除
  3. 我都戴住隻tiffany银鈪十幾廾年,太有感情唔捨得除!!pandora係好靚,不過砌埋一條成皮嘢,太貴啦!!你嗰条好清雅!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 慢慢加lor~~~
      又唔係一定要穿滿既~~
      我宜家都買下買下 都略有小成 wakakkaka

      刪除