2013年8月30日 星期五

膠輪扭( 附食譜) 酥皮奶黃月餅

三年啦!!!!!!! 三年啦!!!!
我終於做到我想要既so皮奶黃月 
不斷去改個食譜
不斷去試食 尋找想要的質感

去年 係rachel到買到望月 月餅
個so皮奶黃月餅既皮 
令我一試傾心  質感有d似曲奇餅
但餅得黎 又會鬆化
上年 反覆試左幾個 曲奇餅食譜
做出黎都唔係我想要的

今年 望月 開班教整奶黃月
對於要俾五百蚊學個皮........
我覺得有點兒那個 

原本都打算今年唔整啦~
整出黎都唔係自己想要的

點知見到有個朋友去左上望月堂
咁我就厚住面皮去問人拎
wakakkakakakka
仲有詳細小抄~~~

前晚 有時間 試做了 少少 
有少少象腳




對於 手機拍的 黃禁禁照 我受夠了!!!
好 !! 開壇!!!!



翻翻櫃子 我的包裝用品有成櫃



有有人話我知 個袋上面寫咩?!


今年的月餅包裝 就咁啦~~~






同場加影我的道具~~~


個食譜打左 成日 
如果有跟既
唔該say 個hi 丫
呢個係我既動力!!


酥皮奶黃月餅
16 件 
餅皮
低筋粉 250g
砂糖 65g
蛋 20g (打散)
無鹽牛油 115g
淡忌廉 15g
吉士粉 15g

做法 
1.牛油 略回軟 先加糖 用打蛋器 打至糖溶化 (打到接近白色)
2.加入蛋液打勻
3.麵粉 吉士粉 同過篩 分3次加入 1.內拌勻
4.最後加入忌廉 ,充分搓勻
5.用保鮮紙包好 放入雪櫃 最少30分鐘 set硬身

奶黃餡
淡忌廉 76g
雲尼拿條 1/3 支
椰奶 148g
無鹽牛油 46g
吉士粉 50g
全脂奶粉 56g
蛋 (打散) 50g
蛋黃 2隻
砂糖 92g

做法 
1.吉士粉 奶粉 同過篩 加入一半份量椰奶(即74g)拌勻
2.蛋同蛋黃 打散 加入份量中60g 糖 略拌勻 加入1內
3.將另一半份椰奶 加入淡忌廉 牛油 32g糖 雲尼拿條(皮同籽要分開) 
用細火煮至微滾 要一直攪拌
4.煮滾後 過篩加入1.中 拌勻 回鍋 用中火 煮至傑身(傑到近乎可以成舊了起)
期間要非常用力地 快速攪拌 因為好易? 耐唔時要離下火
5.煮好後 用保鮮紙 緊緊貼實奶黃面 冷卻後 要入雪格雪3-4小時

合體
咸蛋黃 8粒 
白蘭地 1/2 茶匙
白蘭地 加入 咸蛋黃 入爐焗香 150度 7分鐘
放涼後 切半

A.皮 28g 1粒 分好 16粒 用保鮮紙蓋好 先放入雪櫃 備用
B.餡 30g 1粒 分好16粒  包入咸旦黃  保鮮紙蓋好 入冰格冰15分鐘

準備手粉 (高筋粉)
月餅模 (我用63g 月餅膠模 )
毛掃 (最好用尼龍質地)
焗盤(鋪上爐紙)
預熱焗爐250度
個模先上高粉 用毛掃 掃返過多既粉
只要薄薄一層就得啦

將A 用手按平 包入B 
初成一條肥肥雞尾腸型
底部要細DD
初好就上一層薄粉
將粉團企係台面
套個模上去 
出力印佢 
注意 只可以印一次
HOLD住 拎起 移到焗盤上 
推出麵團 小幅度地左右FING 
用離心力 FING 到脫模 
如果整得唔令 或脫模時FING衰左
可以上手粉 再初返好似開初咁 
再印過 

終於焗啦!!!!!!
蛋水
全旦 2隻 
旦黃 2隻
盡量打勻 備用
掃面糖水
糖 20g
水 20g
水加糖 煮滾 坐冰 備用

焗法
做左個人月餅模或想花紋好出既人 
多數好多字都好難焗得d字好出 
同埋時常有象腳問題 (個餅底肥晒出黎)

爐一定 一定 要夠熱 如果可以有條件
可以調到 280開始 

入爐 8分鐘 
拎出黎 攤10分鐘 上旦蛋水 盡量薄 
入爐 4分鐘
再上 糖水 再焗1分鐘

我會skip 左 旦水 因為會令d字懞晒
直接焗 12分鐘  上糖水 再焗到上色
上架 攤凍 就可以包裝 入盒 


1 則留言:

  1. THANK YOU!!!!!!!!!!!!!!!!

    This is also my 3rd year in trying to make, and this year I used your recipe - it's Perfect :)

    Have you tried the recipe he's released on next magazine recently? How do they compare?

    回覆刪除