2012年9月3日 星期一

大中華貓會

吃吃吃吃~~ 
禾bibi 成立既貓會 
搞第一場show~~
我緊係要支持啦~~~

我雖然幫唔到手~~ 
但上去支持下都要既~~

大部份既精英膠友 
已經係星期5上左去 
幫手set 場 大家做到半夜4,5點
好辛苦呢~~

我因工作關係只可以星期日一早先同xx上去
xx大鄉里 第一次坐和諧號

我地坐頭等 要check飛嫁~~ 
xx就咁擺係心口 叫人check wakakka
so low b

到會場啦
好令呀~~個評判台~~~
bibi真有品味~~

個場都好令令~~ 
人潮管制得好好~~

花花都好令令~~~

今次仲有 每個組別既the best in show~ 
5色大花花 特別醒神~~

bibi做野好忙~~
其他膠友幫手做計分員又好忙 
上去搗旦的7位成員就去食食食啦
上去必到的炳勝


脆皮燒鵝~~~yummy~~

蟹膏蒸豆腐

秘制黑差燒

馳名法式餐包~~ 入面係差燒餡
外面好so軟~~ super yummy~~


馳名 中式魚生

今日食章紅~~ 7斤幾呀~~~
super yummy~~


去左附近既家樂福行
又係買醬同調味料既時間
郫縣豆瓣 芥末油 係仙仙是次最大收穫
我呢 就買左 有分日用同夜用裝既 可去骨火既牙膏
wakakakakakaka 
未知好唔好用 ~~ 純貪得意

係show場有間 zara home~~ 
同仙去行左轉 有收穫~~ 
哈哈~~~ 好令令呀~~~~

行下遊下 已經又6點幾啦~~
外星爸爸一早幫我地book左台~~
吃吃吃
我地先去拎房
等待完show既膠友們一齊黎dinner la~~
呢餐係湘菜~~~ 

8寶茶好好味~~~

豆乾~~

水晶海折頭~~ 
我地仲即刻開個芥末油黎用~~ 
好夾呢個送~~

之手~~

香辣雞~~


雞bo~~ 


酸辣魚魚 


水晶千年旦~~~

甜點 藍梅 山藥

又過左美好的一天~~

沒有留言:

張貼留言