2012年8月31日 星期五

all about eat~~

小黃屋 8月之星 生日飯
校長出走前安排左去得龍
由於校長去左80日環遊世界
是次 幼稚園生日會就得返
我地呢班姑兒仔~~ 
陳~~~我好掛字你呀~~~~~~
你幾時返呀~~~~~~~~




得龍係食懷舊菜式 
類似蓮香居果d~~
有部份食物要預訂嫁~~

重口味的鴨腳包~~~

極重口味的金錢雞

好味的砵油焗蠔~~~
大大個冬加中~~~  yummy~~ 湯底好有味~~~~正呀~~

呢個我好like~~
沙茶醬 芥蘭炒牛肉 
好細個我姑姐整過俾我食
之後就食唔返啦~~~~ 
呢個味好那些年~~~

冰梅醉之手

椒鹽魚鮫 ma ma da

呢個蝦一般般.....我係蝦怪都係咁話


呢個要特別介紹啦~~~~~
山楂咕嚕肉~~~
不得了~~~~ 好食到呢~~~~~~~~~~
唔係白醋果種酸到"確喉" 
唔係紅到令晒果d假咕嚕汁 
肉肉趣卜卜~~~好得~~~~~

呢個西米布丁 都係蓮香居好味d~~~


雖然 校長都校工都唔係到 
同學們都開心既~~~~ 




尋晚 張pat pat 話佢老闆間shop 做大減價
另再加員工優惠 低至85% off~~~
唔買都去睇下啦喂~~~~
睇左又點會唔買呢?! 買左3個銀包~~~
個價錢太吸引了 
唔買我會打死自己

出得中環 佢間鋪又係森附近 
吃吃吃 去森是必須的~~~ 
如常 7:30full booking~~
要食尾圍 8:30
咁早敗完嫁~~~ 我又好餓wor~~
又同歌賦街3秒之隔
同朋友仔 坐低食件cake飲杯野都要啦~~~
是晚b仔內玫瑰盛放 
清淡的香味 令我彷彿置身於玫瑰園中~~~ 
OMG~~~ SO NICE~~~~~~
仲有新出既 CAKE食~~~ 
奶滋芒果味~~
奶滋味好出~~ 
有驚喜

呢個係 李"毛絲"半球 蕉糖"毛絲"半球 
個餅底好得~~ 好似食緊甘趣咁~~


坐左成個鐘~~~ 吃吃吃
終於食得啦~~~~~~~
今日好開心~~~ 只有LUNCH先有的帶子海膽飯
宜家DINNER都有啦~~~
不過 價錢貴一倍
無計啦~~~鬼叫我係大西北咩~~~~
D海膽.........UM................
如瀑布瀉下來~~~ 投進那深深一個海~~~~~
又仙天啦~~~~
甘甜Creamy 無渠味~~~ 
我都知同北海道 矛得比
但係香港食到呢個我都好滿足啦`~~~

另 上次拎對鞋去整
因為膠鞋無得整 
就只可以換對新俾我~~~
新色金扣 幻彩紫 
好岩心水
唔好再爛啦~~~~~~ 

沒有留言:

張貼留言