2012年8月20日 星期一

膠膠生活雜記

7月之星食到8月都仲食ing...........
新斗記

食返d正氣野
一行18人~~~
好好味既豬腳仔
笑到聲沙~~~~~~~~

又係我呢個蝦怪要食蝦~~~
呢到既名物~~~


我地食左好多野 唔止呢到咁少~
係我好肚餓掛字食
成班人開開心心緊要d~~~

自上次去仙家上左堂
我就對做雪糕好有信心~~
呢個係巴芒舌膠~~~

無啦啦又話打8號
都有大雨左一陣既‵~~

掛8號前去左買送~~ 
順手去左買甜點~~~
吃吃吃吃
好滿足~~~

去買送就緊係要煮野啦~~~
去cc super 巧遇鮮雞油菌
就跟打令整個炒旦多士啦~~~

仲有係rachel 老師到學既好味豬鞍
今次有加蕃薯做side dish~~ 
好好味呀~~~~
吃吃吃~~ 膠膠~~交功課~~


星期日 矛咩野做 
無無聊聊去左皇宮
仙仙都有黎 
唔知做咩好
咁不如煮飯啦

同仙去買送~~
有新鮮有機菜賣~~~
整左個沙律~~~

係9龍城買送就緊係要去買thai food啦~~
天時屎熱 食thai food好開胃

仲有不明來歷亞婆浸的涼伴木耳

膠膠蟹餅~~~ 今次醬落少左 唔夠痴 有少少散~
好味味得lor~~~wakakakkakakakkakak 
自我安慰中 

事實呢餐我地係幫皇宮清雪櫃

我同亞仙 係咁巢~~
一住巢一住笑
笑到氣cut~~~~
掉左超多野~~~
佢個雪櫃有我地每次去 煮野淨既汁汁
由入伙飯果餐開始既汁汁 
一樽2樽係晒到
已經由液體變固體...........
check下有咩過左期仲係到
起勢係咁同佢掉野~~~ 
是日2大笑點
係擺醬既架內有一支未開過既咳水
另係即食麵架內有一支名貴綠茶粉同日式茶道套裝
皇上話係日本食舌膠 發完加上舌膠好好味
所以買左
但呢set野 好明顯係未開過封
而皇上都怕有成年矛去過日本了 
果晚有膠膠的伯爵茶雪糕 但就唔想開佢個茶道套裝出黎玩

沒有留言:

張貼留言