2012年9月27日 星期四

Riudavets happy shoes

                                     我有d野想係到分享下~
已經著左happy shoes 有2個多月了
基本上日日都著 
我去遠行都著住 
首先講下 我既足根炎 都跟左我有一段日子啦
呢個問題都有好多年 
每朝早一落床果下 係痛到要縮腳上返床 
先按摩下腳根先可以落床 
隨住有d厚底既搖搖鞋誕生 
貪佢夠軟身 貴都買黎試下 
其實 有D改善既 可以唔洗按摩就可以落床但仍然會痛
講下點解我會試個底又薄 睇落又硬既HAPPY SHOES丫
因為我追開呢個blog :http://blog.yahoo.com/cocosisi/articles
見HLC 同 COCO 仲有一大班小朋友
出街去玩 去旅行 全程著住呢對鞋
身為一個媽媽 好清楚 小朋友 有少少唔舒服 一定唔會著
咁我都膽粗粗試下啦~~ 又唔係貴
老公見到實物時 都話過我 個底咁薄又咁硬 得唔得嫁?
我個心都問自己同樣既問題
另外一樣最麻煩既野係我個腳踭係直落嫁
一般有條帶係後面既鞋 我一係一路行一路甩
一係就磨損晒
HAPPY SHOES真係好神奇 無一路行一路甩 無磨損過 
第一日 返工著 返工車出車入 唔洗點行路 好OK~
最神奇腳已經痛少好多啦
第2日收工去行街 新鞋第2日完全無磨損腳
第2朝起身腳仲有少少痛
到我日日著 其實已經唔記得左幾時開始
早晨起身 一D腳痛都無 
我真係好愛HAPPY SHOES~




Riudavets the Happy shoes from Spain!
Riudavets 係家族生意 Since 1920 , 就黎做左一百年, 而家已經傳到第3代!!
Menorca 人(在西班牙一個小島) 著既 Avarcas Handmade shoes
Avarcas 連西班牙皇室都著




new york 時裝節 都有人著住嫁~~ (右下角)


仲好易襯衫tim~~



佢仲有超多顏色~


仲好岩有左bb既人著嫁~~
我唔係賣廣告
係真係好好
所以推介~

沒有留言:

張貼留言