2012年9月22日 星期六

成功

經過上一次慘痛既失敗後 (成百蚊 50g 一次要用10g 都咪過唔肉痛)
經老爆的教導 真係名師出膠徒

搞掂~~~吃吃吃吃 

得出既結論係 我打粉過度 發how 過度~~ 

白神how無 真係好好好好好 彈呀~~~ 

又香又軟~~~ 包要好味~~就要有好既how無~~~

今早食埋最後一片 擺左3日依然好味~~


好事 1不離2~~ 
上次的大象腳 係因為我讀寫障礙又發作
靚桃明明已經寫得好清楚
係我發雞盲 wakakkakakka
不過我今次有出貓~~~ 個皮呢 我俾多左10g粉 
等佢無咁軟身 好包d 又無咁易大象
好令令呀今次~~~~  
隻隻都咁令仔~~~ 
仲係個餡到加左椰絲 希望再香d~~ 
我未試味呀~~ 今晚13人 dinner 又有我既白老鼠團隊~~


見到呢個模 一定要整呀~~ 
明知so皮要用方模先襯都唔理啦~~~ 
好令令呀~~~


今年月餅既包裝~~ 飛飛下~~ 令令~~


呢排呢 仔b 每3日要沖一次涼~~
皮膚有d小問題 
3年前 佢要出show就係 每3日沖一次涼嫁啦~ 
其實 3日沖一次都有好多好處嫁~~
唔洗梳毛 唔洗洗面 
毛毛長得好快 keep得好白 
毛毛長左好令仔~~ 緊係要影多d相相啦~~


真係好令仔嫁jack~~


腳腳都白雪雪 ~~~ 


突然仙邊~~ wakkaakkakak 
LC 邊~~ 好HILL 張~~~

SO FULL~~
仙仙仲去樹記排隊隊買響LING 我地食呀~~~ 
好幸福呢~~~

1 則留言:

  1. Hi, Gobby. I am a cat lover and a fans of your blog. Knowing that you are also a cat lover, I would like to have a private discussion with you about an upcoming cats related event. Would you mind drop me an email ?

    Look forward to your earliest reply :)

    回覆刪除