2012年9月17日 星期一

秋意

近日一早一晚明顯 微涼~~ 
好喜歡呢d天氣~~ 
秋膠氣爽~~
一定要BBQ呀~~ 
立即約腳~~~ 速成9人BBQ團隊


先講講 呢個白神HOW無先
係日本訂的 由黑貓星期日一早送黎俾我~~~
到手就心想做一條包去BBQ先  
點知............

屎掉了..............
明明發HOW時 個麵團好令令嫁~~~~~ 
點解會咁既..........
說明書明明寫 2% OF 粉
咁我做開 500G 粉 姐係10G 
同 5倍 35度水開 姐係 50G水開 
咁 另加 250G 水打麵團 
等佢發HOW到 9成滿先開始焗 
一路焗個味好怪 無咩香味
成品似蛋糕 唔難食 但絕對唔係麵包.....
我到底出左咩事 

中秋了 2年無整過月餅啦~~ 
仙仙話想食 好啦~~ 
整SO皮奶皇月餅
先練習下先
好在有8個白老鼠
都係大象腳........唉.. 
教我如何可以不象腳...WUWUWU


事旦啦~~ 入盒出發 

去左錦田一個叫"勁嘆"既燒烤場 
佢有譜通燒烤 無限時$118任食
包1支水 1罐汽水 
食物絕不死咸 
我只係飲左 1罐可樂 水都係燒完晒先去拎黎飲 
食物方面都好有誠意 
風砂雞翼好好味
羊架都可以任食
自己喜歡食咩就自己夾咩 
全自助 
唔似出面 一定SET好晒 一盆咁
入面有咩都係佢夾
我唔喜歡咁 
我成晚係咁燒羊 
淨係食羊 超好味~~ 
仲有REE燒既姑姑 超好味 
因為有牛油任拎~~ 牛油燒姑好得~~
佢又有厚切包WOR~
又有香草牛油 
 

由於上次 我黎係燒重慶燒 
佢D重慶燒就無YIP 嫁 啦 
有3支粉俾你 但D粉唔夠味LOR~
由於重慶燒有限時 3小時 
所以我地揀左譜通燒
但都有備而黎~~~ 
大會醬料 由調味仙 冠名讚助
仙汁係無得輸~~~~~~~ YEAH~
仲有膠檔HONEY~~~~ YEAH~~


月餅我會再整多一水 

沒有留言:

張貼留言