2017年6月12日 星期一

Mousa Essence Drink - 口服HIFU

六月份隆重登場
Essence Drink
以萃取自鳳梨的天然神經醯胺,以及膠原三胜肽為主,並添加甜瓜胎座萃取物,山竹果萃取物成分之美容飲品
神經醯胺
有補水之王的美稱
給予肌膚水嫩潤澤
三胜肽型膠原蛋白
由三個胺基酸所組成,是膠原蛋白的最小基本單位,佔皮膚蛋白質的70%
甜瓜胎座萃取物
植物界胎盤
胚珠與子房作成的部分,可讓各種傳達物質通過
山竹果萃取物
紫色的果皮含山酮素,前花青素,兒茶素等各種多酚物質
10天集中保養
實現完美祼肌
重現Q彈緊緻的年輕肌膚

我係5月25日到手
今日係6月12日
我飲左17日
頭5日 已經明顯收緊拉提美白
17日過後 我成個少女咁呀~~~~~~
打HIFU都要一年打幾次
又要痛~~~ 呢支野 一日一支
平過飲 FANCL  呀~~

效果仲要立竿見影

我呢排每次係FACEBOOK 彈出當年今日的回顧
我成日都唔認得我自己
回春的感覺 真係好正
呢個係我像左5日的自拍照
右1係DAY1
左上係DAY3
左下係DAY5

之後我就同左班好姊妹去左台灣
就開始感覺更加拉提
係之後的BLOG內可以見到我宜家既樣
果種變化真係好驚人~~
我無節食 無減磅









沒有留言:

張貼留言