2017年6月12日 星期一

做自己的代言人 - 對得起自己的靈魂



一直係到講 每次FACEBOOK
彈當年今日的相出黎
我都真係唔認得自己

我唔係講笑嫁
唔好話5年前的相啦
1年的改變已經好大

1年前的今日我係歐洲
當時都叫做減過下



返黎8月去左清邁
又勁食


11月認識左核酸
同月第一次入斷食營
返黎順眼左d


4月 服用核酸快6個月
第2次入斷食營
好明顯見到回春

岩岩 早2日係台灣影的
飲左美容液15日
係咪回春的感覺真好呢
由上次出斷食營後
我就無再斷食過
都無刻意去節食
日日都食足4餐
每日3次核酸+BCAA
開開心心咁過每一天
煩事莫理 所有野都係過眼雲煙


我最開心係有人因為我既轉變
而令佢都有勇氣去改變自己
用生命去影響生命
係我35歲後的人生目標

去靈修時
老師成日話 眼界要放開一點
要自己先得到健康 快樂
先可以再令身邊的人健康快樂



沒有留言:

張貼留言