2017年6月16日 星期五

台北身心靈之旅DAY 3


今日介紹不同的圖騰 教我地去觀想圖騰
同埋介紹佢地一路走來不同時期的產品
呢盤WOL不得了~~ 一拎出黎我地5個人頭痛到爆炸
後來CHECK返 當日係SUPER FULL MOON
威力超級驚人

WOL 的出現 無經過漫長的研究
係ISAAC 因為覺醒而得到的一個靈感
就好似叮一聲咁 就同佢一位好朋友土炮在家製造
第一個WOL 就係咁樣面世
ISAAC又講到 呢幾年間團隊由3人到宜家10多人
WOL 不斷在改良穩定性   由於力量強大
時常有爆開或有電磁波影響外觀的問題
所以由鋼珠改良到純銀珠 再到鍍K金珠
再到宜家終極的純銅珠
純銅珠同鍍金珠的配合 力量強又穩定
往後的日子就只會生產呢個組合



今日課程安排我地去挑選水晶
白晶係最容易挑選的
把顏色不純正的 有雜質的 有起霧的
都要挑選出黎
老師話 呢舍就係要考我地既眼光
當我地反覆挑選後 再俾老師過目
都仍然有可挑出的晶石



今日學拼呢個正面既圖騰
呢個 係一個8面體的大衛之星
因為唔係粒粒都緊貼相依
所以非常傷神
呢個我推倒重做左2次先比較滿意



要用上不同尺寸的珠子 尺寸都好接近哦~~



時間過得好快~~ 每次接觸身心靈的課題
時間都好似走得飛快~~ 又下課了~~
今日的午餐 去食生機素食



生機 係指 不經烹煮 或低溫烹煮

我地5個人都叫了SET  4道菜



開胃前菜 鳳梨沙沙醬



額外叫的PIZZA 餅底係用絲瓜果仁黎麥打成
仲有素芝士 一D醃菜 非常美味



發酵西瓜沙律



呢道菜叫 茄子 係經過SLOW COOK的
最特別既係伴碟的素藍芝士
用豆泥發酵而成 好好味~ 有藍芝士的香味



最後甜品叫做楓糖玻璃

回家休息一陣 因為第一日離隊
沒有品嘗到黎自法國的古古力達人
好姊妹們帶我去補課~~



呢間叫做 畬室
https://www.facebook.com/yuchocolatier/
主打古古力甜品
每一件都令人回味 絕無冷場
係少有可以提供訂坐的甜點小店
高度推介



食完甜品要去消化下 ~~
去到靚桃's 朋友的DIY店
很有性格的店主 店舖裡的狗狗也非常有性格
呢到有好多DIY護膚品同肥皂的材料
仲有WORKSHOP上 下次同店主約定下次WORKSHOP~~



店狗好愛我~~~ 唔俾我同桃傾計~~ WAKAKAK
好可愛~~~~




晚餐係我地今次到台灣的最大目標
https://www.facebook.com/yushangetaipei/

素 懷石料理
非常享受的一晚~~













沒有留言:

張貼留言