2017年5月23日 星期二

內地發現新長非編碼核糖核酸 有助治療癌症

內地發現新長非編碼核糖核酸 有助治療癌症














 







又有新的資料來源
唔係我自吹自雷

其實核酸係日本已經發展左好多年

核酸之父係一位日本人

點解我會選擇FORDAYS 作為我的保健品呢?!
首先丸劑我一定唔會考慮
要吞丸仔我唔OK 同埋要一日吞10粒8粒
我更加唔OK
水劑 現階段除左FORDAYS
有另一直銷品牌都有出
但要注意一樣野 佢係水劑 但"不是"水溶性
仲要呢隻DNA飲品產地不明

只有FORDAYS 有水溶性註冊專利
FORDAYS 有自己的研究所位於北海道
有自己的品質監控中心在日本中部
最最最最重要既係 核酸之父於FORDAYS內工作
一直為FORDAYS的產品進行改良 革新
我地宜家飲到的DNA 飲品已經係改良到第7代啦~~
黎緊第8代好快就會出現

係出面買一隻保健品 可以賣左20年 都係同一個配方
但FORDAYS 係真心想做好自己的產品
呢20年黎 與時并進 產品一直係改進之中

回購率對於一個直銷產品黎講係好重要
產品不容易被模仿 品質的保證  功效顯著
最重要的 不因為節省成本  將工廠開係落後國家
(大家都知 咁樣好易玩爛自己個名)

黎左香港不足一年 我認為發展潛力無限
無咩理由唔入會


 




沒有留言:

張貼留言