2017年5月22日 星期一

穀胱甘肽




今日無啦啦睇返我舊PO的檢視次數
關於爸爸患病的PO 有863人次睇過
我其他的煮食PO最多都係500左右
數據上俾我感覺到 係味有好多人病左或家人病左
好迷茫 唔知自己除左辛苦地去化療同電療外
就唔知仲可以做D咩
我仲收過問血小板偏方的email
mail中的媽媽 感覺到她的無助

早前有好姊妹分享左一段片講 穀胱甘肽
穀胱甘肽係fordays 核酸飲品的成分之一
佢利害之處係可以進入腦屏障
進入腦屏障呢件事係非常利害
有睇過我講腦癌的po
就會知 現今的藥物 10萬一粒的標靶藥都唔可以完全通過腦屏障
而呢隻穀胱甘肽仲可以幫助排走腦部的自由基
當我睇完條片 個心好實...........
真係遇fordays太遲........

係到真係好真心好真心地
請患癌症或怪病的朋友去試呢個產品
命仔緊要定幾百蚊重要
成日聽到人話支野貴
我可以好大聲咁同你講 10萬蚊一粒的標靶藥都無用
我爸爸食左過百萬的藥完全無反應
醫生預計的18個月 我爸爸只走了9個月 後果3個月仲要係昏迷係icu
係icu足足洗左300萬
我想講前大半生 辛苦守財 辛苦搵錢 唔注意養生
D錢你係搵俾醫生用 唔係俾你的下一代用

仲有一派說法 睇醫生有得clam 食保健品無得clam
係 我爸爸有買保險 除非你買的係ceo plan 否則一但患癌
自己要拎過百萬出黎無走雞
我爸首次手術出院後 返返覆覆再做過另外2次手術
後期的藥 icu 費用 全部都要自己俾

有得揀我就唔想用得著我份保險啦~~
宜家仲要好多醫生都信唔過
就算咩都俾你clam得晒
但個病唔會好
仲要食藥食到肝腎都敗壞
係...我爸係因為個腎壞死而走的
知唔知點解所有你講得出的明星
被報導因怪病或癌去世的
都係因為器官衰竭而走
唔係因為果粒腫瘤而走
唔係因為果個病因而走
其實係因為D藥太毒

如果當時認識呢個產品我一定無限量俾爸爸飲
係日本的一個 個案分享
一位40多歲的女士 腦中風
一日飲用一支720ml的核酸
連續使用15日 再去做腦掃瞄
基本上9成腦部細胞被修復

仲有日本的一對腦癱姊妹 飲用核酸十多年
由坐輪椅到可以行路 仲可以上到大學
仲有無數的老人病個案
足以證明FORDAYS 既核酸飲品
係可以進入腦屏障進行修復

核酸唔係藥 你只要相信佢 俾D耐性
如果你飲左無咩特別反應 我恭喜你~~
你身體好健康 可以用保健模式 每日30ML 去保健身體

如果你飲左有排毒反應
我更加恭喜你 核酸正在幫你修復~~
咁你就應該加大用量 去幫助修復

唔係賣廣告 真係真心真心推介

沒有留言:

張貼留言