2014年2月5日 星期三

Gobby's kitchen CNY afternoon tea party



今次膠tea
做準備功夫時
我真的以為我會去左

表面你地睇一定係wawa聲
背後的辛酸
就只有XX知 亞四知

點都好
超過我預期完成

來賓都說質數比上次來得平均
味道 更可以講得係神級
太誇張啦~~
我只係有效率地控制了人數

所有事 可以更精緻

今次學懂了
只做自己能力範圍內做的事
和時間管理

老實說
今次比任何一次都更認真
是想說有開鋪或workshop的可能嗎?

從前一有一大堆事要做
就灘在那裡
遲遲未能動手
心有一股亂

今次組織得不錯

買料方面也用多少 買多少
不再出現亂買食材的情況
而裝飾方面
也在腦中想到的配色
配搭擺位
無買無謂的東西
各樣也很到位






今次
有好多都是膠手作
menu ~~




吊飾


坐位牌


紙cake stand好令令~~
又容易收藏
仲絕對可以巡迴再用

afternoon tea不可少的花花


蟹肉醬係偷c tea saloon

今次除了Macaroon 無時間做
其他都係出自膠膠對手



果茶係打令的食譜

LC BO 當冰桶係學YAM YAM~~



好開心 為愛鍚我的人帶來難忘的一天

30 則留言:

  1. 真係勁到爆炸
    辛苦了膠膠 ~~~

    回覆刪除
  2. 神人! 認真/靚過晒香港所有酒店!
    但我俾你唔合格, 因為冇請我!

    回覆刪除
  3. 你...你...你... 真係好勁~~~~~睇相都覺得係神人呀... 簡直能人所不能!!!!! 偶像呀!!!

    回覆刪除
  4. All of them look so cool!! Can I ask where did the table mat from? Other than the bird cage cake stand, there's another paper cake stand? Also from IFC?

    回覆刪除
    回覆
    1. thx^.^~~
      Table mat from taobao~~~~
      all of the paper cake stand from ifc book shop

      刪除
  5. wah, 睇到我眼都突!你本身屋企都好似酒店咁靚!!!!!
    BTW,個吊飾係自己整定買?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係有得賣的 但係 到手時 只係一疊疊裁好的紙
      要自己動手一片片攤開
      再要換繩同想辦法固定上牆

      刪除