2014年2月20日 星期四

奶茶熱~~~~


話說
某日藍帶廚神yumi
係fb的谷內教左大家整一味
royal milk tea
即時引進各姊妹的交功課潮
在北極的膠家
今早更錄得1.3度的低溫

如果沒有這茶
大概連起身的動力也沒有

陳年的水bo
又有出路了!!!!






哈~~~多謝打令 & 打令's XX
女痕途中仍然記掛著小的
在大根國 一見到這玩意
就立即想起小的
膠膠實在覺得很屙心
是什麼用途
你們知道嗎?
好好用呢~~




藍帶老師教了
馬上要交功課
受惠的人士
當然是杏仁哥沒錯!!
本週中更的杏仁
於半夜1點多的寒風中回家
膠膠怎可不弄點宵夜
蛇蛇的懶人萍果批最合適 



奶茶真的好好味呢~~~
屙E SEE呢~

11 則留言:

  1. 飲左奶茶會唔會訓唔著?
    你住邊度凍成咁?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我住香港的北極
      我就訓前飲杯特濃咖啡都照訓既人
      但xx呢就唔得既 下午過左3.3叫杯奶茶都話訓唔著
      但呢bo野 佢飲左3杯都大覺訓
      我估應該ok

      刪除
  2. 比你一言驚醒,我都要拎我果個出來用先

    回覆刪除
  3. 有無Link 呀? 教埋我整啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係fb d group入面嫁~~~
      大概係 任何你喜歡的茶包
      40cc水 bo熱 bo2-3分鐘咁
      加入200cc奶
      雲尼拿條 bo熱
      過篩入杯
      可以加打起的cream 增加滑度
      或加肉桂粉增加風味

      刪除