2012年3月19日 星期一

地質公園 - 東坪洲

唔知係咪食得太多好野 
令我地有罪惡感 自發性叫杏仁哥帶隊
我去去行d輕鬆既地方~~
xx俾左幾個地方我揀 
咁我就揀左 位置離市區最遠的東坪洲
好等我唔想行都唔可以放棄
因為只有一班船入 一班船出

原本係一行8人 但龍體欠安 只派出bibi應戰
7個人 出發啦~~~~~~~~
比我心目中多人入去wor~~~






濛查查~~~~


到著~~
好好天呀~~~~~


開始啦~~~
我地第一個check point 係更樓石~~ 經過奶頭去到洲背





再到難過水  經最高點 到龍落水





遠望斬頸洲 就肚餓了 SKIP左 洲尾角
直接去搵食



明明話食得好野太多.....揀個白無的島.....
點解....點解.........



足料生拆海膽飯



新鮮海膽 $50/3


又香又甜又好吃


用了GIGI的相相~~~







牛丸....你上次問我點解成日都搵到好野食......
照咁睇.....好似係D美食一直係到搵我.........
吃吃吃吃吃吃

沒有留言:

張貼留言