2012年3月13日 星期二

遊山玩水

小黃屋同學 勁歌推爛介
深圳的JW 萬豪 自助餐
好~~就趁深圳有CAT SHOW 順手上去睇下SHOW~
同duck sin 外星爸媽 
食下好野~~~~~

位置係福田 車公廟
唔建議坐地鐵去 
最好係落馬洲口岸出左閘打的去 
約$25左右

經深圳檸檬網代訂仲有8折~~
折左連加10% 都係$300人仔~~~
去片~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



上到去先check下個wifi服務先
有free wifi  正~~ 重點~~~~~ 係可以上到facebook~~~
wakakakakka 爽爽爽爽

第一站一定係去海鮮吧先啦~~
應有盡有~~



蠔俾人用水洗到無晒海水味............... 無味....


蝦下非常得 每人最少食左2隻




日式食物吧~~ d魚生好新鮮 如果喜歡食三文魚既朋友
就真係開心死啦~~ d 刺身有驚喜~~~



膠膠自制龍蝦沙律~~



值得提一提 個天婦羅蝦好好味 睇佢唔出 仲估好厚粉 點知入口又ok



中菜方面都好ok~~~ 燒味好評~~~
當中又以車仔麵為極品
湯底 非常好味 個麵餅先令人振奮~~~~
必定要試~~~



食飽左就一定要食甜品~~~~~~~~~~~~~
去填飽我另一個胃


所有一杯杯的都要試 因為我一定唔會整~~
中間果個係香蕉味 係最好味 講完 wakakkakakakakkakak

抱住個肥肚回家la~~~~~~~~~~
好好休息~~~ 星期日又再出動~~~


星期日又戰 小欖sunday market~~~
令次係同duck sin and moon moon~~~
一齊食個牛角lunch~~~就出發了~~~~~~~
收穫有少少~~~


馬龍墊墊~~~ 正呀~~ 唔理個爐入唔入到 買左先講


令令pink 色 ~~~


同紫色麵包刀~~~~
令令~~~ 


仲有呢張椅呀~~ 巧令令呀~~~ 仲有只售$300-~
即立~~ 唔洗講野~~~~wakakkakak
宜家佢係我既電腦椅~~~ 型仔~~~~




話說有一日duck duck lunch time 在facebook打左一個令我好忐忑的卡
佢係中環食左個好過份的lunch~~~~~~~
忐忑到我要收工就要立即去~~~~~~~
好彩有人取消左booking~~ 收工就同xx殺上去~~~~
鋪仔細細 好有家的感覺
全鋪得3個人 開放式魚生吧 服務好親切~~

我點了好美味的魚生飯~~~
係呀~~係一盤魚生~~ 完全見唔到飯~~~
OMG~~~ 款款食物都超新鮮~~~ 仲有蟹腳同馬糞海膽果下黑人憎
超級好味呀~~~ 大件夾抵食 DINNER SET都只係$198-
仲要無加1~ 係唔係好好坐 但好味咩都抵晒啦~~~~
但係無DUCK DUCK食果個過份LUNCH LOR~~~
帶子海膽飯要LUNCH先有
不死心的我~~ 咁岩 過2日要出灣仔做野
吃吃吃吃 BOOK定台~~同我的GIGI~~~去牚台腳



WAKAKKAKAKAKAKKAKAKAKKA
馬糞海膽帶子飯呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~
HELP ME AR~~~~~~~~~
$130/SET~~~~~~~
去邊到搵呀~~~~~~~


森~~~ 我會再返黎嫁~~~~~
姊妹們 快約DINNER~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言