2012年3月1日 星期四

烤鴨

                     鴨鴨話佢同事較早前去左k11的大都食野
                                      影d相相好吸引~~~
                                         就拿拿聲約腳
                               10R 姐姐因為無去夜嘟嘟
                              就黎左呢到同我地Dinner~




一坐底就有生果食~~ 好得意
有哈蜜瓜粒 同車厘子
不過粒車厘子唔好食 好酸




我地叫左 胡同牛肋骨 好香牛味~~ 諗身~~ 汁汁同賣相好得~~



淮陽生煎 
皮略厚 仙話有好多肥肉 但餡料實身 汁不多 
可能因為皮厚 汁汁索左d汁 無爆汁既效果


咸肉百頁
不會死咸 感覺好ok


北京填鴨(需要預早一天 預訂)
yummy~~~~
皮薄 肉滑 入口唔太肥膩
薄餅皮超薄 凍左都軟軟的
唔會咬甩牙


配料有驚喜 有哈蜜瓜條 同北京白蘿蔔 (紅色果個)


獅子頭 (需要預早一天 預定)
湯頭太咸  獅子頭  太硬   ......
um....仙.......都係等你果個出品


鴨子鬆 (需早一天預定)
呢個係甜品 奶王餡
上碟時陣陣牛油香氣um~~~~~~ 
又可愛 又yummy~~



氣憤事一則~~~

圖中呢隻貴婦狗 係前晚被一無良主人
用佢係一隻惡魔為借口
又咬人又亂叫 又4圍屙 
仲要用電帶電佢 話佢嘈
半夜掉佢出街
我朋友搵到一個地方可以擺佢一晚 咁多
咁短時間根本搵唔到人可以暫扥或領養
可能係緣份把 我就自告奮勇提出可以暫擺係我到等人領養~~
dinner 完左 衝去買少少日用品俾佢
就去接呢隻可憐豬 
心中已有最壞打算 可能狗狗情會況好差
點知見到真身 又友善又可愛 仲好熱情
立即帶佢返貓屋等佢安頓落黎
佢其實係好痴人 一定要有人陪住佢 
如果一見唔到人先會叫
唔懂去廁所係無人教lor~~
宜家搵人領養呀~~~有興趣可以pm我
其實前主人都有好用心打理佢 佢d grooming都做得好足
佢係一隻全白色 toy size 仔仔 約3-5lb 非常細隻 
活躍好動 非常痴人 喜歡鍚人 未絕育(需要絕育)
領養者要俾好多時間佢 同好多心機佢教導佢 
膠膠實在無時間可以俾到佢 希望佢可以快d搵到合適既主人


沒有留言:

張貼留言