2011年7月19日 星期二

happy happy b day @bkk day 3

day 3~~~ 要走啦~~~
其他團友會留多2日
因為佢地要出席cfa 的 banquet~~
佢地個都會好令令 好行貢出席
去領取佢地一年辛苦既成果~~
好似d歌手呢 年尾派成積表咁~~
貓貓既主人就去拎大花花~~~~
每年都係世界各地不同地方舉行
令仔b都有幸拎過2次~~~  


天氣不算太熱的 jj market~~~
行左一陣 買左少少野就走啦~~~~
臨走前 竟然撞到 已分散左的團友
行過jj market 既人就會知 無可能係入面撞得返朋友嫁
8陣圖咁 差d出唔返去tim~~~ 想搵出口都難
朋友們~~我們是注定的~~~~
回酒店 梳洗下 準備走lu~~~~

原本想係jj market 掃街 如果有睇開我的blog 就會知
杏仁哥係唔掃街的 佢有潔癖
唯有去機場先食啦~~~


戰利品:
上次有團友係jj market 買到淘寶貨
吸取上次的教訓!!! 我買手繪野就特別小心~~
呢d 手繪袋1款1件 係店主哥哥畫的
除左大袋細袋仲有 油畫~~~
可惜我台唔陏
仲有就係敗香薰~~~~
香支~~~
呢隻貓係香薰shop敗的 你地估下係咩呢?!
big c 的  敗物
包裝令令 唔知會唔會好味d~~~
好特別的香油 用黎做甜品~~~~
各式各樣的醬
有味的飯飯~~~ 佢有好多色嫁~~~ 果d有d似受左輻射 我無買
呢2set 竹羅.......... 好令...但又唔知用黎做咩....做手信啦咁~~~
後記:
估唔到天氣好好 出發前一直留意 好似雷雨wor~~
d雨具我係無開過~~ 係有一兩場 大雨 我地都係室內
都對我地無影響~~~ 同埋又唔係太熱 好過香港~~
今次有經驗懂運用交通工具 無上次taxi不愉快事件發生
超lucky~~~ 仲頻頻遇上好c機~~ 大開心~~~
仲有要特別嗚謝仙女 幫我地打點 無得去 都幫手我地plan~~
lum lum lum~~~
朋友們~~~ 我地又過左快樂的一年啦~~~~
有你們在  我太幸福啦~~~~

沒有留言:

張貼留言