2011年7月14日 星期四

喵~~ 我以後食唔返咁點算

踏進7月 是要食好多餐飯的月份 吃吃吃吃吃
星期5膠膠貓又同膠貓友們飛bkk 啦~~
因為工事勁忙 只可快閃3天
點都好 只要可以跟xx 和膠友們一起 已經足夠~~~
本週best buy~~~
360 希臘乳酪 450g $50.9 >>>>$30.9 掃掃掃~~~ yummy ~~~
隔壁那蕉味的不要買 勁難食 light的果然不是我的茶


登鄧~~~~~~~ 介紹返 我的新寵 慧玲~~~
喂~~~~ 慧玲lor~~ 佢超低能嫁 魚生呀超低能 勁搞笑



買左慧玲 梗係要去食魚生啦~~~ suiccc呀超低能~~



鮮甜無渠味的海膽 成板咁黎佢~~~ 不得了~~~~~~~~

火燄 三文魚~~~ 痴線嫁~~~  我地3個人叫左6條 個店小二
登大對眼問我地係係要6件咁多 佢話係6"條 "咁多
膠: 舊飯係係一大條?! 小二: 唔係 正常飯 係條魚長
眾人: 無問題 ~~照黎~~ 係咪睇小我地?!


3文魚籽軍艦 我地用食淨的海膽 自制親子軍艦~~
京蔥吞拿耳 又加 海膽做親子 
經理忍唔字走黎話我地好西利 黎呢到自己整野食 wakakak
一路食 我地3個一路發出"好好味呀"同好滿足的"唔唔聲"
感覺到 隔離台既人係咁望我地 
我即時爆左一句 我地唔係媒黎嫁 wakakkak
尾升 海膽蟹粥 ~~不得了呀~~隻蟹又甜又多膏又多肉
人都癲呀~~~~立即3人爆出一句 我以後食唔返咁點算
尋日 好朋友請食飯~~~ 牛角 ~~~ 想試好耐
book位book到 11月 要walk in 係門口等足1粒鐘

紫菜飯~~~ 餐牌話 要用此飯配燒肉一同進食 


是日精選 : 厚燒牛舌  正爆呀~~~~~~~~~~~~
後面的是香草雞雞 食到有basil的香味~~~~~~~~~~得!
 
辣油豆腐 一點都不辣 um...........上面d料ok好味
如果想清下口都ok~~
海藻骨膠原沙律~~~ 佢真係有 1粒粒的骨膠原係入面
好好味~~~~ 好香麻油味~~~~  
唔記得係腹定肩肉 ....有牛油味同蒜味2款
我地要左蒜味~~~ 下次試牛油味~~~
燒燒一定要有燒蜀米~~~~ 仲有燒汁提供~~~~ 正呀~
仲有後面那碟雪花牛 ~~~~~~ yummy到爆呀~~~~~~~~
多謝 好朋友的禮物~~~ 好屙心的禮物~~~~

沒有留言:

張貼留言