2011年7月1日 星期五

收貨~~~~

thx 打令~~~
每次有好野你總會不忘我地呢班姊妹~~~~
超令~~~~~ 大愛呀~~~~~~~~~~~~~~
吃吃吃吃吃~~~~~

是次交收去左好想試的港土茶記
由飲食界狂人 徐蒝 開既~~~
當中我最有興趣的 就係音樂旦啦~~~~
果真旦味一流~~~

徐蒝的餐牌都非常抵死生鬼~~~~
下次要tea time去試honey 腐乳 多士~~

我地一行4人 點左 2份旦牛治 (超好味)
黑椒牛肉粗炒 鴛鴦炒飯 酸甜骨 炒番薯苗 仲有小食炸雞翼
心急試野~~~ 無影相 wakakakak 味道不過不失 可一試
7 : 00 坐到 10:30  仲未想走 wakakka 唔好意思地叫了甜品
叫左真係之古力旦糕 同 木康布丁
我喜歡個布丁 好奶 好cream~~~ 



11 :00 先肯走~~~ kakakaka~~~
走時小插曲 
大頭蝦的我 唔見左張8達通先生.......(好彩唔係好多錢錢係入面~~)
好彩我無搞果d咩 自動增值野
車場方面都好快手 同好有禮貌地解決晒成件事~~~~
算啦~~~ 唔見左 可以買新丫ma~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言