2011年5月29日 星期日

rachel"s cooking class

5月份的 cooking class~~~
尋晚的 意菜夜~~
大蒜南瓜湯
香煎帶子 牛油果 沙律
海鮮意大利飯
酒香梳乎厘 
yummy yummy~~~~
各式各樣的Risotto~~~
14/5 的 四川之夜~~~
口水雞
回鍋肉
肉碎生菜包~~
紅油已經 搞掂wakakakakkaka
希望可以快d交功課~~~~~~~~
同三五知己 一齊上下堂 又學到野 又可以傾下計 重點有好野食~~
人生一大樂事~~

膠貓 每天真的覺得好幸福 同好開心
我自從認識身邊呢班友仔之後 我每日都陰陰咀咁笑...
一個人時 時常回想起大家的膠事 膠問 膠post
仲有那 6姊妹的whatapps
成日一個人哈哈大笑............
好開心 好開心
你們都是我的開心果~~~ 最喜歡看到你們跟我一樣哈哈大笑
呢個星期 有2次笑到流眼淚tim.....
我真係不能忘記你地~~~

沒有留言:

張貼留言