2011年5月15日 星期日

隱..........已上.........

彷彿每個星期5都會去畫 好似成了慣性.......
說穿了 引....已上...........
是日有8人 一齊去
當中遇到高手了~~~~~
是夜 ~~~ 膠貓選了心儀以久的一幅凡高名作 "星夜"
由於老闆娘唔想我臨冒 提意我加其他元素入去
咁我就 改一改個色調 成為夕陽
是晚 膠貓化身凡膠
下圖就係我起初所想的 花原來係好難畫
點睇都唔順眼....... 油畫有樣好...唔喜歡的 ...可以改
改左做下圖 我個人覺得幾好
其他朋友仔點呢?!
呢隻狗狗係係好似一張相呢?! 呢幅就係我講果個高手畫的 係gigi既朋友~~
澎湃的跳跳鯨by 外星爸爸 葉ree
可愛的豆豆龍 by 外星媽媽 小魚仙
呢d咁有甜野天份的作品 係 by 我個妹
gigi's 佢送俾佢個仔仔嫁~~~ 好令令
後記 :如果再咁樣落去.....我可以係屋企開畫展了.......

沒有留言:

張貼留言