2011年5月1日 星期日

介紹返~~ 靚仔b

介紹下禾個令仔俾你地識丫~~~~
佢係我的驕傲
不暪你們說...我擁有仔b前 我只係一個 有少少自閉的C9
因為工作關係 我已經同世界脫節   成個傻婆咁
網都唔多識上... 自從上左一個講扁面貓的論壇
認識左愛貓同好者 當中不乏繁殖家
首次知道有貓展呢件事 再到第一次帶我既家貓去玩家貓組
一玩就成隱啦......經過係論壇上1年的交流 加深左好多對養貓的認識
當然少不了認識左一班好屙心的貓友 最後更成為好好好好既朋友
3年前的農歷年 仔B黎到我家
成為當時我4口貓中私成員之一
一隻白白的棉花糖~~~
開始左我同仔B一齊出征既2個年頭
搵返我失去多年的成功感 成就感 成個人都好似重生咁

人人都話佢好膠貴 其實佢係好傻豬仔嫁

送你一個飛吻
仔B上雜誌呀~~~ 膠貓第一次上雜誌社影相相 好咁張呀~~~~
仔B上場的英姿~~~~
評判們都FEEL到 佢係一個貪令仔
每次出場 仔B都在享受觀眾們的鎂光燈 嘩嘩聲 驚訝聲
所以評判們都將佢擺係台面就行開 唔打擾仔B
唔係隻隻貓都可以就咁擺係到唔理嫁 走貓的事時常有
次次都拎好多花花~~~~
名列前茅~~~~
從無失手的一年 ~~~ 每一場賽事 所有賽圈全入FINAL
咁多令貓唔係一件易事~~~
有過半數比賽 都獲的BEST IN SHOW 的分數
最後更加 以local show only 得到 亞洲拉丁美洲區 絕育組第2名的驕人成績
宜家已經退下火線 1年了~~~ 仔b在安享佢既貓生~~~
因咩解究 你流咁大粒眼水呀?!
你唔會係想再去玩呀ma~~~?!
仔b媽媽係明偏心你嫁啦 ~~~~愛c你~~~
遲d再介紹其他 5位成員你地認識丫~~~~

沒有留言:

張貼留言