2013年4月29日 星期一

迷你有機農莊

一個位於八鄉 的迷你有機農莊 - 印尼私房菜

(偷相from 小黃屋 陳小姐


我係因為下面呢個沙律而黎



話說 我係一個印尼華僑
嫲嫲係我好細個既時候就走左啦
嫲嫲係一位食家~~ 廚藝了得
在生時 每星期都煮20人飯
一家人每星期一聚~~ 好不熱鬧~

嫲嫲走得太早 我未能從佢手上學到一點點手藝
但味道 係一輩子既記憶

呢個沙律 我嫲嫲叫佢做" Ru 差"(我都唔知係咩文) 
但我去香港好有名既果間印尼餐廳 佢地個 "Ru 差" 係好深色 比較甜
用料都唔係嫲嫲整果d

新年時 再去馬拉 搵下有無"ru 差 " 
都唔係嫲嫲既味道

星期六見到朋友去食 一post張相 我立即大叫
係嫲嫲既Ru 差呀~~ 
我一定要去試呀~~

多謝亞精幫手book位~~ 陳小姐同亞ger同我癲~~ 

尋晚就馬上去啦!!!

一試之下 不得了~~
就係嫲嫲的味道~~

其他既菜式 都非常美味
無味精 由其個燒羊 
火喉控制得好好 好香好軟好滑
老闆貝生 仲好無私地分享 呢個沙律既做法

最後埋單$150/位 
實在抵食到非常~~

貝生~~ 我會常黎搵你~~ 

沒有留言:

張貼留言