2013年4月9日 星期二

封塵

黎掃下d "琴羅c芒" 先
呢到就黎變盤c洞啦~ 

糖果 粉碎 真的害人不淺呀~~~~ 

新年膠一家人 返左馬拉- 古晉  同果邊既家人渡歲 

回港後身體又出左問題 

一度跌入恐慌之中

好彩有好姊妹 好朋友 既幫忙 同支持 

得到一位好好既中醫幫助 

已經漸入佳竟 

我人生又充滿希望  

宜家仲好積極地控制體重

係營養c既幫助同日日運動下 已經減左30磅 

身體 皮膚 體能 各樣都好好呀宜家~~ 

經過呢一次 我學會更愛惜自己

宜家日日都好好咁呵護自己~~~

運動 做機 護膚 手手腳腳都要full 野~~



回帶到新年先~~~
由於好短時間內決定一家人都去
所以 只可以買到air aisa既飛

買完飛就上網睇下d評語。。。。。
有d驚。。。。。。。
做左最壞既打算


但上到機有驚喜~~ 
只要俾多幾拾蚊買hot sit
就有一個好闊落既位~~ 話晒我都有44吋長腿丫

到啦~~ 
佢有個專用既停機位 
要有心理準備
要行老年咁遠先到入境位 

到左kl 仲要轉機 先到古晉 

坐左成日飛機 
夜晚8:00終於到啦~~~

家人已經為我地準備好一餐豐盛既團年飯


食完飯快手返酒店沖涼休息下~~
我地住pullman 好新淨~~ 
服務都好好~~ 
唔錯 唔錯 
但位置係山頂 有d 哩hea.......
行去china town 只雖5分鐘左右
落山就爽姐。。。。。 上返黎 咩都消化晒啦hey!!

一覺訓醒就要去拜年啦~~ 
d親戚d屋大到呢~~~~

下午 去遊沙勞越河 

市政府 好令呀~~ 


古晉矛咩夜生活嫁~~
係河邊食個dinner 又返去訓啦~~ 



每朝都係酒店食早餐 朝朝都要食碗喇沙


是日係去參觀表舅父個朋友開既鱷魚場





去睇吊鱷肉~~ 

去完又去拜年。。。。。
呢個係細表叔屋企
係痴線咁大


表叔買左當地名物 kalo mee俾我地試


同埋喇沙 

拜完年 又向下一個景點出發 
睇只有沙勞越一帶先有既紅毛猩猩

呢到唔係一個動物園 
係一個生態保育區 
睇唔睇到就講彩數啦~~ 


先行過一條約250米既森林路


黎到一個坪台 


就等運到啦~~
好彩都見到1隻


跟手 再去海邊玩~~ 

下次黎要book呢個酒店住幾日先得!!

海邊遇到一家貓~~~ 

古晉又名貓城~~ 

係市內有幾個貓既像 



呢到空氣好好 環境都好好 
好岩退休人士居住
可惜食物唔岩口味~~
去左6日瘦左4磅呀

沒有留言:

張貼留言