2017年3月25日 星期六

拍打拉筋在我和家人身上的實際效果

早前有提及過膠媽和我都有重病
膠媽的病中西醫都完全無法醫治
我的病西醫只叫一刀切 眼不見為乾淨

因為要幫媽媽拍打治病 我特別去學拍打
媽媽因為膠爸的離開 心情非常差 屈到病
我在營中學到拍打甲狀腺附近就係情緒反射區
即近鎖骨位置

好多病的起因都由情情緒引起
情緒不好 易生悶氣 好多人無處發洩
就形成一道氣在胸前 日子有功
悶氣就會開始積累阻塞經絡
最後就會生病 癌症好多時都係由情緒引起

入斷食營時老師說現代人都是忍者
忍屎忍尿忍屁
當中以忍屁係最傷身體
因為氣的力量很大
當你時常忍著 或生氣 人身體好快就會出問題

媽媽2邊甲狀腺一直發炎 情況嚴重到吞口水都有問題
外觀遠遠已經見到腫起
真係任何檢查都做盡
入過仁安 浸會 去埋養和
由耳鼻喉睇到內分泌科
幾乎俾人踢埋去睇精神科
都一直無結果

有一日向朋友訴苦 朋友話:你如果信我的話,就叫你亞媽黎俾我打下啦.

二話不說馬上去
(家中的氣氛實在不能再差下去........)

朋友拿著拍打工具
先幫媽媽打手肘內窩位置 這裡是通用部位 比較安全開打的部位 好快已經出黑砂
沿著一直往上拍 拍到腋窩 這是心經心包經肺經的位置
出黑砂量驚人~~~
每個位置拍打15分鐘 一直追著砂的路徑拍
打到情緒區 媽媽開始喊 係咁講話好似有道悶氣係心口好唔舒服
朋友叫佢盡量喊 盡量叫 另一邊手朋友叫我同佢一齊左右同步拍打手肘位置
每一下黑砂的量都很大
最後胸口以上頭以下的位置都拍打通了 2個人一起拍了快2小時
朋友叮囑要多飲薑茶 回家後媽咪好快就進入熟睡狀態

第2天朋友打俾我問媽媽感覺如何 神奇地腫起的甲狀腺消失了
吞口水也無問題 之前只可以吃粥水 當日為了測試便去酒樓飲茶
媽媽非常驚喜同開心 講左句:呢半年黎。。。最舒服係今日

再到醫院驗血 由甲抗去返正常水平 (無食過甲抗藥)

就係咁就開始左我的自愈之路啦 入營學習我覺得係必要的
成班人一起拍打的氣場 完全值回票價

未入營前 在家跟媽媽係互相拍打 每天抽一個部位打
要拍打全身約需7天左右
始終是初學加上在家比較懶散 都是隨便拍拍

再到我出事之後就真的入營學習

我係子宮內膜增生到滿晒 睇開快20年的婦科醫生同我講。。。叫我切左佢。。。
話我好大可能係子宮內膜癌初期
我當然不肯啦 回家我就用我的拍打方法去試 
跟醫生說下個月再返黎檢查 到時再決定
醫生已經叫我BOOK定日間手術室 話我一定排唔得乾淨

回家我就上拍打官網查要拍邊個部位
就捉住媽媽幫我拍打 整個屁股 肚 小腹 子宮位置 整條大腿內外則
令天拿薑茶當水 每天用拉筋床拉筋一小時

5天後排出的是一塊一塊的 
痛經痛到想死 期間每天拉筋一小時
每晚都到運動場快步走30分鐘
拉筋同快步走絕對可以舒緩經痛
氣血運行得好 先可以排清毒素

7天後我自己覺得排清 醫生之前叫約在排清後的7—10天見面
當時姑娘問我要不要BOOK手術室 我話不用了

當日去到照超聲波 醫生無言了 在畫面上見到我的子宮上有3條白色線
咁係代表我排清晒 另外之前一直擔心的內膜下可能隱藏有腫瘤之類
完全沒有 乾乾淨淨 ~~
醫生叫我吃調經藥我一口拒絕 我同醫生講 我都係唔想食藥


真的很開心不用吃藥 不用俾醫生切切 靠自己就可以自愈~~
當下同時開始我的自然療法減肥之路
始終肥胖都係百病的根源


2 則留言:

  1. 呢個專頁就係當初救我媽咪果位朋友搞的
    佢會不定期搞一d香港的體驗營
    黎緊4月8日有2天營
    你可以問下仲有無位


    https://www.facebook.com/paidalajinhk/

    回覆刪除