2014年10月6日 星期一

2014 北海道 Day3 富良野


登別的一夜非常好訓
大家都訓到唔想起身
到退房時間先捨得出門口

登別到富良野 係比較長的車程
膠膠手車約2個半鐘左右
導航話你知係要4小時

由登別上富良野
同係札幌去富良野
係唔同的路
登別上 經東山去
東山 已經佈滿調色盤般的紅葉
如此美景
感覺2個半小時都不夠
在道東的最後一個加油站
有一個小小的農產品店
9月係豐收的月份
萍果 葡萄  蜜瓜更加係甜到唔知點形容





到了富良野
當然先去吃我朝思夜想的"唯我獨尊"
你好~~~我地又見面了



介了牛 吃腸腸


吃飽便動身出發去富田農場

太過份啦!!!!!!


9月的花 比7月更燦爛



有紅葉 又有花海
何其幸福


指定動作!!!!!

9月的瓜也比7月的甜

今晚係全個旅程中
最貴的酒店


酒店的大堂
好似走進韓劇中的豪宅大廳

躺在床上就可以看到大雪山的景觀



在山腳下有大型超市
生果buffet是必須的

望住令景嘆生果
太快樂啦

老爸小休
我就同肥仔快走一轉麵包超人館
其實只係5點
天已經好黑啦


買左少少玩具俾表妹 表弟們
對於去麵包超人館
你要絕對地信任你的導航
因為佢座落係好奇怪的地方


晚餐
富良野
當然去吃生牛飯
介了牛
我只可以與三文魚籽做好朋友
當然來這裡必吃的生蠔
和石狩鍋
又無影相.......次次都唔記得同石狩鍋拍照









1 則留言: