2014年1月13日 星期一

半圓卷旦

買了個專做卷蛋的半圓模
就是鋪一片蛋糕片填滿餡
再鋪一片蛋糕封底

免去卷爛的心理關口
但又多了一個問題
如果不會切到wuwu jojo


一般做半圓的卷蛋
是為了可以包一些大件的餡
例如 慕絲
今次我就做了一磚古古力慕絲
包進中心
外層再唧上mascarpone cream
蛋糕用上富澤的極黑古古力粉


其實最主要的原因
是因為呢個包裝......
實在是死穴......


如何抗拒......


老實講.....我做得真的好好味
wakakkakakka
今次完全打天材波
除左個粉 同水份有磅
其他都係隨意加

做得好開心


11 則留言:

  1. 個盒邊度買架?好靚, 好岩新年!

    回覆刪除
  2. 半圓模啱我呢D唔識做 roll 嘅人喎, 係咪烘焙商店有售呢? 另外你話 wu jo 問題咁應該典切呢? 太多問題了, 唔該膠膠 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實 都有烈開呀......
      唔可以做咁厚個蛋糕
      呢個半圓模應該日本先有
      我估雪凍d一刀到底 比較可行
      我認我有拖住佢黎切wakakkakaka

      刪除
  3. Wu Jo 問題等我扮一下代表啦!想當年在餅店打工是會把刀浸一浸熱水,抺乾,趁把刀仲熱時切餅就會易切好多!

    回覆刪除